vraag aan moeders/vaders die dragen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alex1982, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Vent is nu vijf weken en enorm onrustig (tijdens drinken (bv), niet slapen, ieder moment drinken, en vooral huilen en krijsen). Vandaag in de draagdoek gedaan en meneer slaapt. Ik ben alleen bang hij op deze manier altijd zo wil gaan slapen en niet zelf. Wie heeft ervaring? Vind het echt geen probleem om overdag/avond te dragen maar bv s nachts is een grens voor me. Graag hoor ik jullie ervaringen!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker dragen, komt goed. Hij is nog klein, waardoor vaak wat meer refluxklachten en dragen dus ideaal is. EN ze mogen nog honger naar hun mammie hebben ;)

3. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Geef hem lekker wat hij wil. Als hij er klaar voor is gaat hij echt wel zelf slapen.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb de oudste gedragen van 05.00 in de ochtend tot 22.00 in de avond

Hij werd de nacht nog wel tig keer wakker voor zijn speen maar toen hij 15 maanden sliep hij heerlijk van 19.00 tot 07.00 en hij is nu al in geen 5 jaar meer wakker geweest in de nacht ;)

Onze tweede ook gedragen maar wel minder zij was hele nachten wakker maar dit kwam door keel neus en amandelen

De derde gaan dragen vanaf 8 maanden omdat zij toen ook
    Begon met keel neus en amandel problemen

Ook deze vierde zal ik gaan dragen, of hij nu veel zal huilen of niet,

Ik ben erachter gekomen dat iig mijn kinderen juist door het dragen minder aandacht in de nacht vroegen omdat de mama honger overdag voldoende vervuld was. Uiteraard tel ik ziek zijn dan niet mee want dan wil ieder kind zijn of haar mama ;)

Voor deze kleine vent ligt de kodaki Flip klaar :d

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Lekker dragen! Heb ik in het begin ook veel gedaan en hij slaapt nu toch echt lekker in zijn eigen bedje. Het dragen doen we nog steeds: op vakantie, in het bos, op feestje als hij moe is en bij ziekte: heerlijk!

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gister gestart met dragen, dus geen ervaring. Ik lees wel graag mee :)

7. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me bij iedereen aan. Lekker dragen! Dat slapen in bedje komt vanzelf... Volg je gevoel en doe vooral wat jij/jullie denken dat goed is...
    Als het aankomt op slapen in bedje en/of huilen heeft iedereen een mening. Mijn ervaring is dat mensen het erg nodig vinden je van, goed bedoeld, maar ongevraagd advies te voorzien. Lekker bij je gevoel blijven!
    Veel draagplezier!

8. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wij hebben onze meid ook veel gedragen, heerlijk dichtbij. Op een gegeven moment ging het vanzelf over naar haar bedje. Nu nog steeds als ze zich niet lekker voelt (verkouden ofzo) dan gaat ze in de draagdoek/zak en is ze zo vertrokken. Ideaal! Lekker doen dus :)

9. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Lekker dragen! Bij ons was het zo, hoe meer gedragen overdag hoe rustiger 's nachts. Buiten de doek huilde hij veel en dat leverde in mijn beleving bij ons allemaal stress op. Na 8maanden was hij er ineens jammer genoeg klaar mee :(. Maar toen was hij ook niet meer onrustig.

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij zijn bij de oudste met 4 weken begonnen met dragen. Ze vond t heerlijk en eindelijk sliep ze overdag. De nachten sliep ze om haar wiegje op onze kamer, ging gewoon goed van 23-7.
    Nu weer hetzelfde met onze zoon alleen slaapt hij snachts op z'n eigen kamer ipv in het wiegje bij ons. Hij maakt supermachten van 22.30 tot 8.15u. Ik hoef bijna geen enkele keer eruit voor hem

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Lekker dragen hoor! Hier nu voor de derde keer en nooit problemen gehad met het slapen in eigen bed.
    Mijn nachtrust is mij nog net niet heilig (kan ook moeilijk met voeden op verzoek), maar als het dragen hierdoor problemen had gegeven dan was dat voor mij ook zeker een grens geweest.

12. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Toen ik rond de acht weken overdag ging dragen (en hij eindelijk wat rustiger werd een beter sliep) ging hij juist 's nachts beter en in zijn eigen bedje slapen!

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Onze uk had verborgen reflux dus heb hem heel veel bij me gehad.hij sliep overdag op mij en snschts zo veel mogelijk in bed. Wat wil zeggen dat we hem als nog uren tegen ons aan hadden.
    Wij hadden hem zo op de arm, omdat hij zo bleef huilen had hij te snel warm in de draagzak.

Ze zullen eerder zelfstandig slapen wanneer het niet medisch is maar ook dan komt het goed. (Ook al denk je soms tijdens de sprongen dat het niet zo is)

14. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Gewoon doen. Achteraf had ik t veel eerder moeten doen !!
    Maar nu is t ook gezellig, gaat ze tegen me brabbelen :)

15. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd wat de rest zegt, lekker dragen ik ben bij de jongste ook begonnen met een week of 5 omdat ik letterlijk vast zat, kindje wilde alleenmaar bij mama. Sinds ik ben gaan dragen kan ik dr steeds vaker ff wegleggen of dr in de box laten slapen. Ze is nu een half jaar en slaapt gewoon overdag in dr bedje en speelt regelmatig lekker in de box. Dragen is nieteens meer dagelijks nodig.

16. MamaLoentje

12 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon dragen overdag, wanneer het nodig is.
    Als hij last heeft van reflux en daardoor onrustig is, kan het schuin zetten van het wiegje uitkomst bieden (ik verhoogde het gewoon met boeken). En verder licht inbakeren was hier voor de nacht een oplossing (met een xl hydrofiele luier).

17. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    De jongste heb ik overdag ook veel gedragen (sliep nergens anders).
    'S nachts sliep hij wel in zijn bedje.

beide kindjes gingen rond de 4 maanden overdag ook boven in hun bedje slapen. Ging zonder problemen!

18. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ik heb de kokadi flip toddler rainbow stars waar ik ook mijn dochter van 7 mnd oud in draagt :)
    Het is een ergonomische drager met de z8heid en gemakken van een draagdoek :)
    Is ook met draagdoek stof gemaakt waardoor hij zo heerlijk z8 en soepel is :)

Goede keus heb je gemaakt :)

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Klinkt als regeldagen :) Aan toegeven, dan is het het snelst weer voorbij :)
    En vooral lekker blijven dragen als je mannetje daar rustig van wordt. Kan echt geen kwaad, hij is nog jong. Geniet ervan! :)

20. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

In de draagdoek is ze ook gewend.
    Ze slaapt vooral heerlijk in de Didymos Indio Aurora :)
    Als ze een half uur slaapt leg ik haar meestal in der bedje en slaapt ze heerlijk. :)

Deel Deze Pagina