Ik heb een mooie winterjas gezien van Vingino. Eigenlijk veeeel te duur, maar ik denk dat ik toch ga zwichten. Ik heb alleen geen idee hoe dit merk valt. Zou maat 92 goed zijn? Mijn zoon van 1 jaar oud weegt 11 kilo en maat 86 past hem precies goed. Van dubbele maten 86-92 en van shirts die kleine vallen (lief en beebielove) maat 92. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Geen ervaring met jongens jassen maar ik vind Vingino klein vallen. Mijn dochter heeft een winterjas en die valt qua maat ook klein. Ook spijkerbroeken pak ik meestal een maat groter. Ik heb wel stevige dames die groot zijn voor hun leeftijd
Een winterjas moet je altijd minimaal een maat te groot kopen. Dat is geen probleem. Zeker als je em nu al wilt bestellen zou ik bijna voor 104 gaan. Ik vind vingino gewoon vallen. Het gaat volgens mij altijd per leeftijd? Dus maat 4 is 4 jaar, en daar tel ik altijd een jaar bij op. Die maat bestel ik dan.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou sowieso geen 92 nemen, maar eerder dan een 98 of als het zoals hierboven genoemd klein valt; 104.
Ik vind het heel wisselend. Ene keer klein, andere keer megagroot. Kan er geen pijl op trekken tot nu toe.