Al SLAPEND maaien, trappelen, naar adem happen, gieren, snurken en slikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annabel88, 29 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Oké, we waren er dus van overtuigd dat dit reflux was maar ik begin te twijfelen..

Onze kleine is zeer onrustig in zn slaap. Gaat zonder huilen in zn bedje, slaapt snel in, maar na een poosje begint het.. Maaien met de armpjes, enorm trappen en zn benen de lucht in, happen naar adem, zn hoofd heen en weer gooien, en dit allemaal met zn ogen DICHT. Als we hem laten liggen gaat dit uren zo door, met steeds kleine tussenpozen. Dit wil zeggen: bijv 1 a 2 min hyper, dan vanuit het niets plotsklaps helemaal stil, en na 10sec/ 1 minuut weer hyper. Dit dus zonder mooie overgang o_O klinkt lullig maar het lijkt soms wel een debieltje die ons voor de gek houdt.. ;)

Voorheen schraapte hij zn keel ook enorm, dit is nu minder. Wel af en toe hieep geluiden.

Iemand die dit herkent??

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier deden ze het allebei, echt onrustige en lawaaiige slapers. Oudste had reflux, maar ook toen dat goed onder controle was maakte ze nog veel herrie. Uiteindelijk ging het vanzelf over.

3. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    En liet je ze gewoon liggen? Wanneer was het over... ? :rolleyes:

4. angie18

angie18 Actief lid

31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Mijn dochter doet dit ook. Ze ligt naast mij te slapen, slaat continue haar speen uit, huilt zelfs, maar slaapt wel verder...het kan een manier van verwerken van indrukken zijn. Ik weet het ook niet zo goed, maar zolang ze haar ogen dicht heeft, laat ik haar liggen.

Deel Deze Pagina