Kinderwagen gestolen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door skatje22, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik moest het ff kwijt hoor...

We waren afgelopen weekend met de familie even lekker op centerparks.
    Gingen we even zwemmen, kinderwagen bij het zwembad neergezet (en tja ik weet het niet op slot) maar er stonden nog wel 20 kinderwagens en die waren ook allemaal niet op slot gezet. (geen excuus ik weet het :oops: :oops: )

Komen we terug uit het zwembad, is onze kinderwagen weg. De voetenzak en zijn jasje lagen over een andere kinderwagen.
    Dus ik naar buiten, naar mijn vriend want ik dacht dat ie wel een geintje had uitgehaald door de buggy alvast weg te halen.
    Maar niets was minder waar! Onze buggy was gewoon gejat!

Wie doet er nou zoiets! Stond ik daar met mijn kleine mannetje en we konden geen kant op want ik kon hem natuurlijk niet het hele weekend gaan dragen.
    Ze hebben gewoon ook nog het lef gehad om de voetenzak los te maken en deze eruit te halen! Echt ik ben nog steeds zo boos.
    Mensen die dat doen weten echt niet wat ze een ander aan doen, we waren helemaal onthand, onze hele vakantie leek in het water te vallen.

Gelukkig kon ik van een collega die 30 km verderop woonde een kinderwagen lenen die zij niet meer gebruikte. Wat een geluk want wie heeft er nou een kinderwagen over, zeg nou zelf :confused: pffff.
    Vakantie dus gelukkig nog gered want we moesten nog een hele week weg en dat is geen pretje zonder buggy....

Alle spaarcenten bij elkaar geraapt en nu gaan we maar snel een Quinny Buzz kopen.
    Maargoed mijn mooie Quinny XS is dus verdwenen, hoop dat ik de mensen die dit op hun geweten hebben nooit hoef tegen te komen, grrrrrr....
    Wat een elendelingen. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Dussssss denk eraan, ben je op centerparks of waar ook, zet dan altijd je kinderwagen vast met een slot want dit wil je echt niet meemaken, geloof me!

Greetzzzz

2. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Jeetje zeg,wat een klootzakken.srr maar heb geen andere woorden voor.Snap dat je heel boos bent.

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wat een hufters zeg! :evil: kun je niet vragen of er bewakingscamera`s hangen? en aangifte doen!

suc6

4. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    tja...
    Camera's hadden ze daar niet helaas, daar hadden we meteen naar gevraagd.
    En aangifte hebben we natuurlijk wel gedaan alleen ik denk dat ze er niet zoveel mee kunnen omdat de wagen niet op slot stond, evenals de verzekering bah bah bah... 8) 8)

Groetjes

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jeetje wat een hufters!
    Daar word ik echt boos van GRRR

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje dat doe je toch niet, wat een idioten zeg :(

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zal ik even eerlijk bekennen dat ik er nog niet aan heb gedacht om een slot voor de wagen te regelen.
    Ik moet ook wel zeggen dat wij vorig jaar in de Efteling onze ogen hebben uitgekeken, allemaal kinderwagens en idd ook geen op slot, ze stonden er zo voor het uitzoeken.

Hebben jullie het wel geprobeerd om de wagen op te geven bij je reisverzekering? Je camera hoeft tenslotte ook niet met handboeien om je nek te worden vastgemaakt. (euh.. handboeien om nek, na ja jullie snappen het wel)

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Bah wat walgelijk zeg! dat hou je toch niet voor mogelijk? Als je even met je kleintje lekker gaat zwemmen dat je buggy dan gestolen word! Moet niet gekker worden zeg, dat je overal rekening mee moet houden!

9. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Nou jah zeg! Mijn mond valt werkelijk open van verbazing. Kinderwagen jatten? Wat heeft dat in vredesnaam voor nut?
    Wat een domper voor jullie zeg.

Maar zoals iemand al aangaf, neem even contact op met de reisverzekering. Wie weet krijg je nog iest vergoed?
    Je zal dan nog wel even aangifte moeten doen denk ik.

Maar tis wel heel erg LuLLig ....

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ook al stond ie niet op slot,
    ze hebben er natuurlijk af te blijven met hun tengels!

ik zou toch even aangifte doen,
    en idd even navragen bij de verzekering.

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    WOW...
    dit is toch gewoon niet meer onrmaal...
    kan je niet eens even normaal wat doen, zonder dat jouw eigen spullen van je worden gestolen.

dit is gewoon belachelijk.
    en die speedi is niet goedkoop ook nog.!
    hufters.

12. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Zeer triest ja!

13. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Wij gaan 21 mei naar CenterParc. Het klinkt misschien verkeerd, maar ik ben blij dat ik het weet. Wij gaan nu ook een slot kopen voor de Bugaboo.
    Mijn man had al gezegt: als opa en oma nou meelopen naar zwembad, dan kunnen die de wagen mee terug nemen naar het huisje. Dan bellen we wel als we klaar zijn met zwemmen. (is in ons geval ook nog een optie)
    Ik hoop dat je via de verzekering nog íets terug krijgt.

14. sim

sim Niet meer actief

mijn mond valt gewoon open na het lezen van dit bericht, ongelovelijk zeg. nou dan ben je wel laag bij de grond hoor! het zou niet eens in mijn hoofd opkomen om een slot te kopen voor mijn kinderwagen! hoe moet je dat ding dan op slot doen? om een lantarenpaal?

ik hoop dat je via je verzekering nog iets kunt regelen, want dit is echt ongelovelijk!

15. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hebben ze bij cp sloten? Ik ga volgende week namelijk en ik wil ook zwemmen, goed dat je me er aan helpt herinneren. Wat een eikels!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het echt schandalig! Wie doet er nou zoiets? Kan me voorstellen dat je behoorlijk kwaad bent..
    Hopelijk lukt het je nog om iets te regelen, kinderwagens zijn zo duur!
    Wat 'n domper voor jullie!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ja zeg, hier valt idd je mond van open. Wat een stelletje h*fters zeg. Ongelofelijk, waar halen dat soort mensen het lef vandaan!

18. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    wat erg zeg dat ie gestolen is! Belachelijk!

van een vriendin heb ik gehoord dat je in de efteling ook goed moet uitkijken want het schijnt dat daar ook geregeld wagen worden gestolen :rolleyes:

groetjes Lonneke

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb het vaker gehoord.. de dochter van een collega van me had de kinderwagen even voor 15 min. voor de voordeur gezet. Na 15 min. komt ze weer buiten.. ook weg... belachelijk toch..Nooit meer iets van gehoord.. ook niet van de aangifte bij de politie.. maarja.. er staat ook geen code in een frame van een kinderwagen.... Dus als iemand zegt dat die niet van jou is , waar hij/zij mee loopt, terwijl dat wel zo is, dan kan je het nooit bewijzen helaas!

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Jeetje wat erg! :confused: :confused:
    Ik ben gelijk gewaarschuuwd.

Deel Deze Pagina