ovulatiepijn die verschillende dagen duurt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dafne, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al elke cyclus last van hevige pijn linksonder in mij buik. de pijn begint telkens rond dag 13 -14 en duurde vorige keer tot dag 20! Nu heb ik er al last van sinds maandag, dag 13 dus. Sinds gisteren is de pijn wel wat geminderd. Is dat ovupijn die zo lang duurt? en wanneer springt het eitje dan?
    of heb ik weer maar eens een cyste??( vorige maand en in ronde 1 ook)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb dat soms ook, een mega pijnlijk ei die ik echt lang voel! Geen idee wanneer ie dan springt, maar het hoeft geen cyste te zijn. Had het namelijk ook toen ik voor de 2e keer zwanger raakte.

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja, ben er ook bekend mee, dat ik meerder dagen heftige ei-pijn heb:( kan zelfs als op dag cd10 beginnen en dan pas op cd 20:$ me ei krijgen
    bij mij is het het ergste op de dag van de ei-sprong of zelf de dag na de eisprong

Sterkte ermee!

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb soms 1 dag eipijn en soms wel 5 dagen. Dan denk ik dat mijn ei er aan komt en duurt het nog bijna een week. Hoera voor de ovulatietesten! Het is vervelend he, zeker als het zolang duurt. Maar dan weet je wel (bijna) zeker dat je een eisprong hebt.

Off topic: @ Babbel: hoe is het met jou? We hebben een tijdje samen geklets in het vaderdagtopic.

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Andere maanden had ik totaal geen last van ovulatiepijn maar deze maand wel. Zondag had ik best heftige steken in mijn onderbuik en had ik ook een knal positieve ovulatietest. Daarna waren de steken weg en sinds gisteren had ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik. De ovulatietest is al 2 dagen weer wit dus van de eisprong is het niet.
    Omdat ik het nooit heb gehad heb ik dus geen idee waar dit vandaan komt..iemand ervaring?

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja ik had dat bij mijn eerste zwangerschap. ik zou even afwachten.

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

nog 9 dagen wachten:( maar als het dit keer positief is vind ik het niet erg ;)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden'
    Ik heb deze maand dus hetzelfde!Heb mn ei nog nooit gevoeld maar nu dus al vanaf t weekend ongi gevoel. Ovu testen waren van t weekend echt bijna pos en nu vandaag weer helemaal wit. Hier wordt ik ook niets wijzer van dus..Nu weet ik dat meer vrouwen geen knal testen krijgen maar dan zou t toch weg moeten zijn nu?
    Of stiekem mssn al zwanger?

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    [QUOTE
    Off topic: @ Babbel: hoe is het met jou? We hebben een tijdje samen geklets in het vaderdagtopic.[/QUOTE]

Hè Leentje, ja gaat z'n gangetje, proberen wat minder met zwanger worden bezig te zijn...lukt nu niet zo, zit weer in op het wachtbankje:p;) in december hebben we al verschillende soorten onderzoeken bij de gyn gehad en die waren allemaal positief en dat geeft wel een stukje rust:)

Hoe is het met jou?

ik klets in een ander topic ,Zwanger worden in het Najaar , nog steeds met een paar van dat topic. Als je zin hebt kom je maar eens buurten!:)

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Fijn dat de onderzoeken goed waren! Maar balen he, dat het zwanger worden zo lang duurt.

Hier een beetje hetzelfde, ook wat onderzoeken gehad, gelukkig een goede uitslag en nu tot de zomer proberen en dan terug naar de gyn.

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Gelukkig dat het bij jullie ook alles goed was:)

bij ons precies hetzelfde, tot de zomer zelf proberen en anders weer terugkomen
    Nou we gaan ervoor dat we alleen terug mogen komen om een mooie echo te maken!:D

Deel Deze Pagina