Ik wil dolgraag zwanger worden na bevalling maar ben nog niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mieperdemiep, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieperdemiep

12 jan 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben nu moeder van een prachtige dochter van bijna 6 maanden. Met 5 maanden ben ik gestopt met de borstvoeding omdat ik niet meer genoeg produceerde. We willen dolgraag gaan voor een 2de kindje maar ben nog niet ongesteld geworden.
    Is het verstandig om een maandje de pil te proberen? Of gewoon afwachten en oefenen maar?
    Wie kan mij goede raad geven?

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hoi ook hier maar even zelfde antwoord als bij 'even voorstellen'
    meid w8 gewoon....ik zou zeker niet aan de pil gaan als je nu voor 2e wil gaan...moet je daarna alleen maar weer ontpillen...zou natuur zijn werk laten doen je zou wel al etos zw worden kunnen proeberen of efamol pmp van avogel voor een cyclus verbetering

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou ook afwachten,aangezien je nog geen eigen ongi hebt gehad kun je volgens mij ook niet starten met de pil. En inderdaad als je toch graag snel voor de 2de wilt gaan houd die pil het alleen maar tegen toch?
    Hoop dat je snel ongi wordt!

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Gewoon afwachten! Pil ontregelt juist weer en verspilde kansen zou ik zeggen!
    Ik ben zelf na 7 maanden weer ongesteld geworden, gaf en geef nog wel BV, maar wel veel minder voedingen dan daarvoor. Na die ene menstruatie was alles weer op gang en ben ik direct zwanger geworden!

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    afwachten dat zou ik doen

6. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Misschien wordt je wel helemaal niet ongesteld en ben je al zwanger... Komt ook voor!
    Bij mij was het ongeveel zoals bij Marijn. Bij 8 maanden weer ongesteld, en nu alweer een tijdje niet. ;)

7. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    afwachten...hoe moeilijk dat ook is! Ik wilde zelf ook al vanaf 4-5 maanden voor een tweede, maar gaf nog borstvoeding en wou dit niet stoppen, met 8,5 maand toch maar gestopt en pas ongeveer maand later voor het eerst ongesteld...nu in de eerste echte ronde! (dochtertje nu bijna 10 maanden)

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ik zou ook even afwachten.. waarschijnlijk komt ie binnen nu en een maand.. Duurt het dan echt langer, dan kun je evt langs de huisarts gaan..
    Maar eerst moet je lichaam weer zelf in een ritme komen..

Ik ben zelf met kerst volledig gestopt met de borstvoeding, daarvoor gaf ik al een aantal weken minder, omdat er gewoon niet genoeg productie was. Ben net ongi geweest..
    Ik wil ook voor een 2e gaan.. Mijn dochtertje is 5 maanden..
    Ik hoop dat het bij ons ook zo snel mag gaan als bij de 2 dames die hier gereageerd hebben..
    succes..

9. mieperdemiep

12 jan 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Toch wel fijn om te horen dat ik beter niet aan de pil kan gaan. Ik hoop maar dat ik snel ongi wordt. Heb voor de zekerheid toch maar een zw test gedaan maar deze was negatief dus afwachten maar.
    Ik hou jullie op de hoogte!

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Blijkbaar is je lichaam er nog niet aan toe. Zou echt niet met de pil begonnen of naar de huisarts gaan.

11. anonym

anonym Lid

11 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Na 5 maand borstvoeding ben ik over gegaan op alleen nog maar ochtend voeding, maar toen hield het al snel op. met kerst (6 maand) helemaal gestopt. Wij hopen ook op een 2e. Heb vanmorgen een test gedaan. had lage rugpijn en had gevoelige tepels waar opeens weer wat melk uit kwam. Maar ben nu net ongesteld geworden, jammer, maar nu heb ik wel weer meer kijk op de cyclus. Dus Miep, hopelijk komt het bij jou ook snel weer op gang. En die pil lijkt me troep, stel je voor dat je zwanger bent...
    groetjes

12. mieperdemiep

12 jan 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeh zojuist ongesteld geworden na 6,5 maand. Ik ben nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn. Dat betekend op naar nummer 2!
    Ik ben zo blij dat ik niet aan de pil ben gegaan.
    Nu maar afwachten hoe snel we zwanger zijn.....

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed joh! Na 6,5 mnd eindelijk ongesteld! Dan mag ik niet klagen met 3,5 mnd....

14. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    gefelicteerd en succes!

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Geef het even de tijd meis! Het duurde bij mij 6 weken na het stoppen met bv.

Zie dat het bij jou ook het geval was. Succes!

Deel Deze Pagina