Er gaat weer een hack rond, dit keer om je Hotmail account over te nemen: Deze mail krijg je in je inbox: Compleet met alle legitieme logo´s en dergelijke, ziet er erg goed uit. Dit komt niet van Microsoft af en de link neemt je mee naar een website waar je allerlei persoonlijke dingen moet invullen (je eigen naam, mobiele nummer, adres etc). Hier wordt je mee naar toe genomen en het ziet er op het eerste oog gewoon uit als je inlogpagina. Maar.. kijk maar eens goed naar het adres, niks microsoft.... Sign In Ook op de helpsite van hotmail wordt al gewaarschuwd voor deze email. Con dus. En onder het motto een gewaarschuwd mens loopt niet 2 x tegen dezelfde steen aan... gne gne... zegt het voort zegt het voort!
Ik kreeg er 2, dus had eigenlijk meteen al argwaan, maar het ziet er zó echt uit... ben benieuwd of meerderen hier hem ook hebben gehad.
Ja. Deze mail zoals hij boven staat krijg je gewoon in je inbox in hotmail. Heeft niemand hem verder gehad?
Niet gehad, MAAR NOOIT echt NOOIT vragen banken, verzekeringen, de overheid, microsoft ed persoonlijke gegevens. Die weten ze zelf beter dan jij (GNIF)
Heb je hem gemeld aan hotmail zelf? Ik heb hem niet. Ik vond wel de host van die site en een link naar hun Facebook. Heb op hun facebook gevraagd waarom zij een valse inlogpagina van hotmail hosten.