Vanaf hoe oud rook je? Vanaf mn 14e - Hoelang rook je? 13 jaar - Hoeveel rook je? 10 sigaretten per dag.. - Welk merk rook je? L&M (uit rusland ofzo, iig lekker goedkoop ) Tussendoor ben ik wel een paar keer gestopt maar helaas nooit langer dan 2 jaar volgehouden. Misschien dat ik over een paar maandjes maar weer een poging ga wagen
Nee nooit geprobeerd ook, en mijn man is gelukkig ook helemaal anti roken, dus dat vind ik erg fijn. We zijn beide opgegroeid in de rook, misschien dat we daarom nu zo tegen zijn.
Ja, Sinds mijn 14de (wel een lange stoppauze gehad van 1 1/2 jaar zwanger en de eerste 6 maanden na mijn bevalling). Ik rook er zo'n 15 a 20 per dag als ik werk, als ik vrij ben zullen dat er niet meer dan 10 zijn. Ik rook Marlboro en PallMall.
Vanaf hoe oud rook je? vanaf mijn 13e - Hoelang rook je? 13-20 jaar - Hoeveel rook je? 5 tot 8 per dag - Welk merk rook je? marlboro
Ja hier ook een roker.. Maar de afgelopen 3 dagen heb ik geen peuk aangeraakt vanwege een buikgriep, en tijdens mijn zwangerschappen heb ik ook niet grookt, dus als ik echt zou willen, zou ik kunnen stoppen.. - Vanaf hoe oud rook je? - vanaf mijn 13e - Hoelang rook je? - (uhm.. als je mijn beide zwangerschappen niet meerekend dan inmiddels bijna 18 jaar - Hoeveel rook je? - hangt van de "gezelligheid" af. Als ik alleen ben, kom ik tot een peukje op 6 per dag, als het gezellig is jaag ik er op een avond zo een pakje doorheen.. - Welk merk rook je? - Ik was een Marlboro Medium roker, maar heb onlangs Marlboro Flavour ontdekt.
- Vanaf hoe oud rook je? vanaf mijn 13e - Hoelang rook je? 17 jaar - Hoeveel rook je? 10 tot 15 sigaretten per dag - Welk merk rook je? pall mall shag Ik rook shag omdat het goedkoper is en omdat ik dan niet zo gemakkelijk er een op steek...In het weekend haal ik wel sigaretten
nee ik rook niet wel is geprobeert maar vond het niet lekker mijn man rookt ook niet ook nooit gedaan
ik rook niet, manlief gelukkig ook niet. Heb er ook geen behoefte aan, ook nooit behoefte gehad om het te proberen. Kan ook niet tegen de rokerslucht, krijg ik wat last van benauwdheid soms.
- Vanaf hoe oud rook je? vanaf mijn 14e - Hoelang rook je? 17 jaar, ben 6 jaar geleden een jaar gestopt geweest ivm zwangerschap en ben nu weer gestopt sinds november - Hoeveel rook je? nu niets, voorheen pakje per dag - Welk merk rook je? marlboro
- rook je? Momenteel niet natuurlijk ivm zwangerchap. Daarvoor aardig wat, maar ben ivm onze kinderwens gestopt 3 jaar geleden en daarna af en toe nog op een feestje. - Vanaf hoe oud rookte je? Pfff 14 of 15 jaar denk ik, maar toen rookte ik nog niet zoveel. - Hoelang rookte je? Denk dat ik alles bij elkaar een jaar of 7 a 8 gerookt heb. Tussendoor ook paar keer een jaar gestopt. - Hoeveel rookte je? Varieerde door de jaren van een pakje per week tot een pakje per dag. - Welk merk rookte je? Marlboro Light
- Vanaf hoe oud rook je? vanaf mijn 13e - Hoelang rook je?9 jaar - Hoeveel rook je? 10 per dag ongeveer - Welk merk rook je? marlboro of Drum (shag) Tijdens mijn zwangerschap niet gerookt, maar na de bevalling weer begonnen..
- Vanaf hoe oud rook je? 12/13 - Hoelang rook je? ong 8 jaar - Hoeveel rook je? eerst bijna pakje shag per dag nu geminderd naar ong 10 shagjes per dag - Welk merk rook je? zware van nelle
- Vanaf hoe oud rook je? Vanaf mijn 12e geloof ik, maar vanaf mijn 14e echt verslaafd. Triest eigenlijk.. - Hoelang rook je? zo'n 8 jaar - Hoeveel rook je? Wisselend, de ene dag maar 1 sigaret, de andere dag wel 20. Rook vooral veel als ik niet thuis ben, hier binnen wordt namelijk niet gerookt. - Welk merk rook je? Marlboro of Goldfield (vergelijkbaar met Marlboro maar goedkoper, van de Lidl) Ik heb tijdens mijn zwangerschap trouwens niet gerookt, ben een paar weken na mijn bevalling weer begonnen maar rook niet waar mijn dochter bij is en ons huis is rookvrij.
rook vanaf mijn 18de dat is nu zo een 6 jaar de ene dag rook ik meer als de andere maar op het werk rook ik sowieso meer. gemiddeld zo een 8-10 per dag marlboro light. tijdens mijn zwangerschap niet gerookt. pas 2 maanden na de bevalling weer begonnen. Ik rook nooit in huis, niemand niet ook bezoek moet er maar aan geloven en ook niet als ik achter de kinderwagen loop met maddi erin. vindt dat geen gezicht.