En tof dat ze nu de knop wel heeft gevonden. Hier is t niet veel anders dan bij Din0 overigens. Wat me toen niet lukte, lukt me nu vrij gemakkelijk. Denk ik ook bij mezelf WAAROM nu dan wel?!? Had dat niet ff eerder gekund? Niemand die daar trots op is overigens dat t toen niet lukte waar je t wel wilde. De ene lukt t wel, de ander niet. Maar zo gooit de ene t rustig aan de kant en klimt de ander in de gordijnen. Alles wat lukt is meegenomen.
Ja heb gerookt. Ik was onverwachts zwanger en ben in 1.5 dag gestopt. Geen behoefte ook meer gehad meer op de momenten dat voor mij een reden waren om te roken dat ik er aan dacht. Nu 2 x een flink feestje gehad en daar heb ik wel gerookt. Maar ik rook het 3 dagen later nog in mn neus en dan baal ik er zo van
Nee, nee. En als ik het ruik vind ik het ook zo ontzettend vies. Ik hoop van harte dat mijn kinderen de rookvrije generatie waar gaan maken. En dat zo min mogelijk mensen over 10 jaar nog roken.
Jaaaaa we zijn er nog en tellen stug door. Beetje kalmpjes aan met de standaard gewoontes en vooral bezig blijven met andere dingen (die ook gedaan moeten worden) die van patroon afwijken Die pleisters zijn nu extra vastgetaped met leukoplast anders liggen ze er vanaf en de komende week wordt wat lastig qua sporten want ongesteld en dan gaat t niet zo best met mn bekken. Dus als we deze week allemaal overleven hebben we zeker weten t ergste gehad Hoe gaat ie bij jou?
Nop. Ik vind het zo goor. Ben ook blij dat ik me bevind in een familie waar nagenoeg niet ij wordt gerookt of gebruikt.