Ja helaas wel, laatst 4 maanden ervan af geweest. Ben al bij de ha geweest, ze hebben een soort programma die helpt om te stoppen. Dus hopelijk nog eventjes en dan niet meer.
Ja, ik rook. En gek genoeg? Heb er een gruwelijke hekel aan DAT ik rook. Is mij ook nog nooit gelukt om te stoppen -_-. Zo'n verschrikkelijke kneus ben ik.
Nee en nooit gedaan ook. Op m'n 18e een tumor gehad achter m'n longen (o.a) en dat wil ik nooit meer. Ik heb al een verhoogde kans nu overigens op longkanker. Roken zou die kans alleen verder verergeren.. Maar er is genoeg angst voor nieuwe kankerbehandelingen (buiten dat ik genoeg van het leven houd ) om nooit te beginnen. Overigens van de week de film 'the fault in our stars gezien' waar de hoofdrolspeler vaak een sigaret in z'n mond had, maar deze niet aanstak - als zijnde een metafoor . Dat vond ik dan wel mooi gevonden .
Ja ik rook, en drink heeeeeeeeel zelden ( laatste keer 2jaar terug.) Als ik zwanger ben dan stop ik direct met roken, maar voor nu steek ik er nog lekker 1 op
Ben op m'n 13e begonnen (ben nu 40). Tussendoor 3x gestopt. Twee keer tijdens mijn zwangerschappen en toch weer begonnen en nog een keer ergens daarna. Ruim 4 maanden gestopt en toch weer begonnen. En nu......... Sinds 21 januari gestopt en sta er nu nog steeds 1000% achter. Mijn stok achter de deur op moeilijke momenten is dat ik wèèt dat ik toch weer wil stoppen als ik rook, ik wordt niet gelukkiger van roken.. Ik heb nu alles omgegooid. Gestopt met roken in januari. Ivm mijn rugklachten ben ik vanaf half juni intensief aan het sporten in de sportschool, drie keer per week. En vanaf vorige week m'n eetpatroon aangepakt.. Telkens de lat ietsjes hoger en ik heb me tijden niet zò sterk in mijn geest gevoeld.. Echt heerlijk hoor De volgende stap is de overtollige kilo's kwijtraken. Toen ik stopte met roken was ik al te zwaar, ben er 3 extra aangekomen, dus dat valt gelukkig mee. Maar al met al moet er toch minimaal 15 kilo af, dus dat is mijn volgende uitdaging
Niet meer! Ben in 2012 gestopt met roken. En wat een boel geld scheelt het zeg. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik op een feestje af en toe nog weleens 1 heb opgestoken. Maar ik kon de volgende dag er gewoon weer vanaf blijven.
Ik heb lang gerookt en mijn partner ook maar we zijn allebei gestopt toen ik zwanger was van onze zoon en nooit meer begonnen. Drinken doe ik eigenlijk ook nooit ongeveer 2x op een jaar
Inmiddels tien dagen rookvrij, 168 sigaretten niet meer gerookt en 53 euro bespaard.. Eerder succesvol gestopt, maar ook een paar kansloze stopmomenten gehad. Nu heb ik het wel het moeilijkst van alle stoppogingen. Omdat ik echt WIL stoppen, maar dat verdomde duiveltje vind dat ik best wel 1 sigaretje kan roken. Ik doe het niet!! Hoe bedoel je mindf*ck..
Ja ik rook. Ergens wil ik heel graag stoppen, maar niet graag genoeg want heb t nog nooit écht geprobeerd.
Nope. Mijn ouders hebben jarenlang gerookt, dus ik weet hoe verslavend het is, hoe hard het stinkt en hoeveel geld het kost. Mijn zus is beginnen roken in haar puberteit. Mijn ouders konden niks zeggen (behalve "stommerik"), want ze rookten zelf. Ik heb daarentegen gezegd "never, nooit, raak ik een sigaret aan".
Ja! Tijdens m'n zwangerschappen niet, maar kan nu stiekem al niet meer wachten op mn eerste sigaretje Rook al zo'n 8 jaar, pakje per dag.
Nee, nooit gerookt en mijn man ook niet gelukkig. Ik ken te veel mensen die jong zijn overleden t.g.v. die k*nkerstokjes. Zal ook alles doen wat in mijn macht ligt om te voorkomen dat mijn kinderen ooit gaan roken.
Ja ik rook. Tijdens me zwangerschap heb ik niet gerookt. Vond het egoistisch als ik dan wel zou roken. Gezondheid van me meisje staat bovenaan. We roken hier dus ook buiten.