Ik heb een zanussi 9 kilo wasmachine.heerlijk ik ben nu sneller klaar met wassen. Zeer tevreden over de was kwaliteit
Ik heb een Siemens iq500, kwam op dat moment het beste uit bij de consumentenbond, grote trommel, hoge toeren, ik ben tevreden.
Dankjewel damesss!! ik ben voor de 8kilo gegaan van LG. Was in totaal €500 kwijt..mijn ouders en schoon ouders hadden m ook dus hoop dat het een goeie aankoop is geweest haha. Heel erg bedankt voor jullie adviezen en reacties ! Waardeer ik Fijne avond
Precies dit. Doet het al 4 jaar zonder problemen, mijn schoonouders hebben zo'n zelfde (ouder model) en doet het al 9 jaar. Ik lees dat je er inmiddels al 1 hebt gekocht.
Hebben nu een Bosch. 6 kg. Heel wat goedkoper dan de AEG machines die we eerst hadden. Zitten geen onzinnige programma's voor bijvoorbeeld Jeans op. Is erg stil en centrifugeert heel goed.
Wij hadden een Samsung wasmachine. Na 5 jaren hebben we deze weg gedaan. Ik was niet tevreden over de machine. Hebben toen een Miele gekocht. Persoonlijk zou ik kiezen voor een Miele en als die wat te prijzig is, dan een Bosch.
Wij hebben sinds een paar dagen de Samsung eco bubble Tot nu toe ben ik helemaal blij. Hiervoor hadden wij een indesit Dat was de grootse miskoop
Wij hebben al 14 jaar een AEG, nog nooit wat mee gehad. Mijn ouders hebben 25jr met hun AEG gedaan (nog zo'n hele oude met aparte centrifuge ernaast). Als deze het ooit begeeft wordt het weer een AEG. Hebben mijn ouders ook gedana en die gaat ook alweer 15jr mee. Droogtrommel ook AEG, ook 14jr oud nu.