pijn schaambeen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liesben, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben bijna 24 weken zwanger, en sinds een dag of twee heb ik wat pijn aan de onderkant schaambeen/bovenkant schede. Zeg maar daar waar je schede ophoudt en je schaambeen begint? Ik heb het vooral met lopen/staan/bewegen. Ik bel zo ook even mijn eigen vk, maar die neemt nu niet op. Ik denk zelf aan OF bandenpijn OF bekkenpijn. Wat denken jullie?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Liesben,

klinkt inderdaad precies als bekkenpijn. Is een normaal en bekend plekje wat je aangeeft. er zit daar kraakbeen en dit versoepelt in de zwangerschap en dit gaat dus een beetje schuiven waardoor je bekken wat onstabieler wordt. Is normaal en echt een klacht die je zelf goed in de gaten moet houden. Luister naar je lichaam en niet over je grenzen gaan.

Goretjes Brigitte

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi Brigitte,

Dank voor je antwoord. Ik heb inmiddels contact gehad met mijn eigen vk én met een bekkenfysiotherapeut, waar ik binnenkort een afspraak heb. Problemen zijn er om op te lossen, en het liefst zo snel mogelijk ;)
    Nogmaals dank.

Liesbeth

Deel Deze Pagina