tv zenders uit de lucht (slecht weer?)

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden

ik zit hier zoooooo te balen! Vanavond waarschijnlijk de laatste 2 afleveringen van het seizoen van the event, op rtl 5... en ja hoor, heel rtl ligt er uit :( .

We hebben geen video, wel een hd recorder. Iemand enig idee of dat ding nog iets zal opnemen?

Ik hoor namelijk dat veel mensen in andere delen van NL geen problemen hebben met de zenders. Kan het plaatselijk zijn? En dan alléén RTL ?

Maar mensen die nog oplossingen hebben? We laten het nu een tante opnemen, maar die woont 50 km verderop + we moeten het daar dan kijken, want zoals gezegd: Wij hebben geen videorecorder en zij nemen het dus op op een videorecorder...

oooh baal echt zoooooo! Vond het al niet leuk dat ik het alleen moest kijken (m'n mannetje had een oefenwedstrijd) , maar helemaal niet kijken vind k nog erger!

groetjes
    *een balende*

Athina

*die wel vond dat ze een beloning had verdient nadat ze stug volgehouden had om de oudste in bed te krijgen en te houden- slaaptraining a la the nanny...*

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    uhm het enige wat ik kan zeggen is uitzending gemist???? hier geen problemen met de tv. twentheland

3. me83

me83 Niet meer actief

hier ook gewoon rtl.. zit je vlakbij den haag?

4. Dana

Dana Niet meer actief

hier doet ie het ook (noorden) ik denk niet dat je het kan opnemen als de zender het niet doet, dan neem je zwart beeld op.

wel balen zeg, uitzending gemist idd is het enige dat ik kan bedenken ;)

5. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Een collega uit hendrik ido ambacht had ook problemen met RTL zenders...

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oef... na de 1e reclame had ik weer beeld... en inderdaad, hier ook uit de omgeving van h.i. ambacht!

Deel Deze Pagina