Hoi, Ik heb op marktplaats duplo gekocht van een serie die niet meer te krijgen is. Blijkbaar werd er in dat huis flink gerookt, want de Duplo stinkt ontzettend naar rook. Nu heb ik het al laten weken in dettol en in een kussensloop in de wasmachine gewassen. Maar ergens blijf ik het ruiken. Misschien ligt het aan mij... Iemand een tip?
Als het straks gaat vriezen buiten in de vrieskou leggen. Maar ja het ziet er niet uit dat het voorlopig gaat vriezen.
Dat zou ik ook doen, azijn neutraliseert geuren. Als ik ergens vieze luchtjes uit wil krijgen, ga ik altijd met azijn aan de slag.
Heb ik al gedaan. Ik leg het vannacht in de azijn en dan morgen in de vriezer... Dan moet het goed zijn, toch?
Azijn of bleekmiddel. Alleen weet ik niet of de kleur veranderd met bleekmiddel. De geur gaat er iig wel uit.
Dank voor de tips. Zo kan ik even voor uit. Ik ga er in ieder geval van uit dat de Duplo nu wel ontsmet is. Mijn man vindt overigens dat ik overdrijf. Hij ruikt alleen maar dettol zegt hij...
Ik vind rook ook echt stinken maar kan me niet voorstellen dat je het na een rondje wasmachine nog ruikt. In kleren niet na een feestje en in duplo al helemaal niet lijkt mij, plastic absobeert volgens mij niet echt luchtjes...