kleine stolsel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door a1974, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hallo! .. Ik heb ook een vraagje.

Ik heb woensdag 28 maart curretage gehad en gisteren bij de controle, zag de gyn nog een stolsel van ongeveer 1 cm groot/klein. Deze zou vanzelf los komen zei hij .

Nou is mijn vraag mag ik nu wel door gelijk met proberen of is het toch beter mijn eerste menstruatie af te wachten ? kan het hier op mis gaan als dit stolseltje niet los is gekomen nog ?

Ik vloeide vanaf woensdag zo goed als niks. Laatste paar dagen wat helder bloed met plassen en afvegen voor de rest niks en vandaag is het weer wat meer bruinig maar ook niet noemenswaardig. Dus hoopte dat het nog los zou komen .. Wie weet komt dit nog ?

Wat is het nu het verstandigste om te doen ? Toch maar wachten of is dit niet echt iets wat een volgende zwangerschap dwars zou kunnen zitten en het daarop mis zou kunnen gaan ?

Groetjes

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het is goed om 1 menstruatie te wachten, zodat de gehele baarmoeder weer schoon is. Het kan als een stolsel naar buiten komen, maar ook elke keer kleine stukjes, dus je weet niet zeker of het compleet is, wacht daarom 1 menstruatie af.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina