Tite spreekt voor zich denk ik zo Welke studie volg je en kun je er wat mee doen in de praktijk? Wil er graag een doen maar er is zoveel keuze en wil wel iets waar je ook wat mee in de praktijk kan doen... Iemand een suggestie? Bedankt alvast!
ik heb het grootste deel achter de rug nu, rest kan over halfjaar/jaar. Aspirantschipper wil nog x rijnpatent gaan doen maar dat is moeilijk oke, voor jou waarschijnlijk niet relevant maar voor mij wel bespaard bekeuringen
Ik ben bezig met mijn Praktijkdiploma Boekhouden (PDB) via het NHA. Ik ben nu secretaresse, maar wil meer de financieel-administratieve kant op.
Zoiets had ik een beetje in gedachten, sluit het ook aan in de praktijk? Of is het allemaa theorie en doe je het meeste in de praktijk op?
Ik zat hier eerst ook aan te denken maar heb wat rondgevraagd en hoor alleen dat deze diploma's niet serieus worden genomen. Ik vraag me dus ook echt af of ik er wel aan moet beginnen.
Verkoper reizen (SEPR) via de NHA & MKB ondernemer via NHA Beide om uitendelijk een eigen (online)reisbureau te hebben
door een vent die niks anders wil gaan doen en ik niet heel de week alleen (met kids) thuis wil zitten
Ik heb mijn AOV (middenstandsdiploma), opleiding weddingplanner & evenementenorganisator gedaan en doe nu een basisopleiding administratief medewerker. Heb een eigen bedrijf