Via MP heb ik een luiertas gekocht (Little Company, echt een leuk ding en maar een tientje). Toen ik hem ophaalde had ik het al kunnen weten, dat ding meurt echt naar sigarettenrook. Ik heb hem al een keer gewassen (fijnwas programma, en dan in een sloop gedaan). Maar ik vind hem nogsteeds naar rook stinken. Alles wat je erin doet, ruikt vervolgens naar oudbakken rook. Dus heeft Renske straks een Marlboro-luier als we onderweg moeten verschonen :x Ik heb me natuurlijk geen buil gevallen aan die tas, voor zo'n prijs, maar ik hoop toch dat ik de rook er nog uit kan krijgen. Iemand met tips? Zou azijn bij het spoelwater helpen?
Azijn kan helpen, en anders laten stomen bij de stomerij. Soms hebben ze bij de stomerij ook een speciaal programma om rook eruit te krijgen.
Hoi hoi, Ik zou idd azijn proberen. Azijn haalt véél vieze luchtjes uit bv kleding enz. Zou het iid probereb, kan iig geen kwaad suc6 Groetjes, Hillegonda
Fijn, eerst azijn dan maar de stomerij. Ik ben echt een huishoudelijke nul hoor, maar eh... azijn doe je dan in het spoelwatervakje ofzo? thanks
jammer dat het niet meer vriest, want vorst is daar heel goed voor. idd azijn(citroen met water is ook goed, alleen kans dat citroen kleuren bleekt) azijn gewoon in je wasmiddelbakje doen.
Een paar dagen in de badkamer laten hangen. Door de vochtige lucht trekt het eruit. Weet niet of het helemaal lukt, maar ik heb het eens met een colbertje gedaan, werkte perfect... Alleen stonk de badkamer telkens na het douchen, maar daar kan je wel ff een raampje openzetten.
Ik zou ook zeggen even buiten (onder een afdakje) laten luchten, dan moet de lucht er wel weer uit gaan toch?
Ik zou het zoiezo met azijn wassen..als het dan nog niet weg is heb je ook zo'n robijn kledingverfrisser,ruikt echt lekker maar je weet niet of je dan geuren gaat vermengen!