bon prix

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

:xSorry even klagen:x Ben toch boos op die zaak,

Ik lekker vorige week daar een bestelling gedaan. Dus had netjes de voorwaarden even gelezen. Want ik ben nooit zo blij met vooruit betalen en wou graag een accept giro bij me pakketje. Okee dat kon als u geen klant ben mag je dan maar tot 150 euro bestellen. En met klant tot 250 euro.

Dus ik helemaal blij ik een bestelling gedaan van 140 euro en stond er u bestelling word binnen 7 werkdagen bezorgd. Alles op voorraad dus no problemo.

Die dag erna me ma ook geholpen met ene bestelling daar me ma ook netjes onder de 150 euro besteld en hetzelfde bericht als mij.

Belt me ma vandaag op dat ze haar bestelling binnen heeft. Dus ik nog niks dus ik denk nou zal ik hem ook wel krijgen. Krijg ik een brief van de bon prix dat het om financiele blablabla... me bestelling niet krijg maar of ik even de bestelling onder rembours wil laten versturen of met kredietcard betalen. :xNou woest werd ik. Oh en als ik dat even wil doen dan duurt het nog 3 weken voor me bestelling komt.

Sorry even gal spuwen maar vind dit toch niet tof gewoon. Was echt heel overtuigd van me bestelling zulke leuke dingen besteld. En dan moet ik het nu opeens gaan betalen en me moeder niet. Ga denk ik maandag maar even bellen. Maar vind het gewoon niet leuk..

Zo sorry voor me beklag maar wou het even kwijt. Ik heb gewoon altidj de grootste pech met die internet winkels. En voor mij is dat de uitkomst want ik haat shoppen. (voor mezelf dan moeilijke maat)

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hm vreemd...Besteld er ook regelmatig maar nooit problemen gehad. Maar ik kom nooit boven de €100-, En doe er altijd een acceptgiro bij. En heb het altijd binnen een week binnen.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb er een tijdje terug zw-kleding besteld.Kreeg dus ook zo'n brief,snap ook niet waarom hoor.Nou ja ik heb de brief weg gegooid en die spullen kunnen ze stoppen waar het daglicht niet komt,ga zoiets echt niet vooruit betalen,als het niet past ofzo moet ik m'n geld maar weer zien terug te krijgen.Vind het wel heel raar hoor vooral dat er op de site staat dat je gewoon tot 150 met acceptgiro kan bestellen.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dat is ook vervelend!! Zeker even bellen en vragen hoe het zit! Ik zou ook niet vooruit gaan betalen, dan heb je straks misschien weer moeite om het geld terug te krijgen.

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik heb er ook ooit eens besteld als nieuwe klant en kreeg het ook binnen no time binnen zonder vooruitbetaling.. maar ging wel maar om 80 euro ofzo...

6. augurkjes

dat dacht ik dus ook douw het maar in je..... Maar zijn zulke leuke dingen die ik zo graag wil. Ga maandag gelijk bellen en ben wel eens benieuwd waarom. Want vind gewoon raar.

En zoals ik hier lees gaat het bij de meeste toch goed.

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Misschien een rare vraag maar heb je een schuld of gehad? Ik heb wel eens vaker gehoord dat bedrijven zoiets doen wanneer je slecht geregistreerd staat.
    Maar nogmaals, das van horen zeggen, dus geen idee of t zo kan zijn. Ik zou in elk geval bellen, want dit vind ik sowieso niet erg klantvriendelijk.

8. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik bestel ook vaak bij bon prix.

ook nooit problemen mee gehad.

krijg ook gewoon altijd een acceptgiro.

ze kijken natuurlijk later,als je besteld heb,of je krediewaardig ben.
    of je ooit ergens anders besteld heb,en of je nu geregistreerd staat bij het bkr.
    je heb kan,dat het eenmalig is,en je de volgende keer wel via acceptgiro kan bestellen.
    en anders misschien via je moeder.
    zodra zij betaald heeft,kun je weer nieuwe dingen bestellen.
    maar ik zou ook ff bellen hoor naar bon prix.
    succes ermee

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

10. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Heb hier precies hetzelfde meegemaakt... en ik weet echt zeker dat ik nergens slecht geregistreerd sta! Een vriendinnetje van mij kreeg ook zo'n brief en heeft haar eerste bestelling toen telefonisch gedaan i.p.v. via de site. Vanaf toen ging het prima...

Zou ik ook kunnen doen, maar ik heb net zoals iemand anders hier iets van: " zak er maar in, als je zo met klanten omgaat koop ik wel ergens anders!"

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik bestel daar ook soms en betaal ook niet vooraf en das maar goed ook want 2 maanden geleden wat besteld en kreeg vorige week een brief dat het niet leverbaar was.
    Dus was blij dat ik nog niks betaald had :D

12. augurkjes

sta echt zeker weten niet slecht geregistreerd. Heb ook nog nooit schulden gehad. Bestel wel eens vaker bij de Wehkamp en daar moet ik ook altijd vooruit betalen. En doe ik altijd netjes op tijd. Maar dat ben ik beu want als ik vooruit betaal en stuur dingen terug duurt het een maand voordat het geld weer op me rekening staat. En die niet al te lieve mensen daar willen dat niet veranderen voor me. En ze zeggen allemaal wat anders.

Was dus blij eindelijk iets met acceptgiro en dan dit. Maar de dingen die ik besteld heb zijn nu uitverkocht. Dus kan het ook niet op mijn moeder haar naam doen. Anders had ik dat graag gedaan.

Ik ga 1 keer bellen en als ik het niet via een acceptgiro krijg dan maar helaas. Dan maar zelf shoppen in de drukke stad ;)

Ga nu even het topic lezen van de andere keer.

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mag ik dan ook even zeggen dat ik alleen maar topervaringen heb?

Horen we ook nog een positief geluid :D...

14. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    ik heb het ook gehad. heb het gelaten voor wat het was, dan bestel ik maar niets. Je leest trouwens vaak negatieve dingen over bon prix ( volgens mij bij tros radar)

Deel Deze Pagina