Hoi lieve zomerbijtjes van me, Wij krijgen 24 juni de sleutel van ons huis. Nu hebben we vrij veel geregeld, namelijk: Nuon/vitens afmelden oude huis Nuon/vitens aanmelden nieuwe huis UPC opzeggen TELE2 overzetten (tv, inet en telefoon) Verzekeringen opzeggen per 24 juni oude huis Verzekeringen in laten gaan op 24 juni nieuwe huis(Opstal,inboedel,glas,tuin,aansprakelijkheid, rechtsbijstand) Adreswijzigingen Nuon, vitens, verzekeringen, banken, Belastingdienst Maar, wtf moet ik nog meer doen, ik heb een hele lijst gemaakt maar ik ben bang dat ik dingen vergeet. Hebben jullie nog iets van: DAT moet je niet vergeten!?
Zorgen dat de post op jou naam wordt doorgestuurd naar jou nieuwe adres. Voor het geval je iets vergeten bent ofzo. Kost ook niet onwijs veel.. Verder, nu even geen idee..
Inderdaad de "doorzendservice" van post.nl inschakelen. Er zit daar ook nog een brief/formulier bij van heel veel klantenkaarten, goede doelen en al dat soort dingen die je vlug over het hoofd ziet. Zij zorgen dan voor de adreswijziging richting die organisaties 9wel aanvinken en terugsturen natuurlijk ) Let even op dat wanneer jij en je partner verschillende achternamen hebben, dat je dan twee formulieren moet invullen. Mocht je dan nog zaken vergeten en je krijgt het doorgestuurd op je nieuwe adres.... dan meteen een adreswijziging regelen.
Het belangrijkste is denk je zelf overlaten zetten in de basisadministratie van je gemeente. ( stond niet op je lijstje) En succes met verhuizen. Wat een geregel en ge-stress het verhuizen en alles wat er bij komt kijken en daarna genieten.
je provider, school, sport/vereniging/zwemles, familie abbo's op tijdschriften. als je dieren heb: hun chip aanpassen
haha ja dat heb ik al gedaan! Maar het valt mee hoor, bijna alles staat al in dozen zodat we niet zoveel meer hoeven te doen. Alleen de grote dingen zoals dressoir, banken, stoelen etc moeten nog uit elkaar. Keukenkasten is het meeste al van ingepakt en de koelkast etc laat ik de dag vtv ontdooien, die moet ik toch verkopen.
Ik zou ook m'n adres doorgeven aan de school, ziekenhuis, huisarts, tandarts, eventuele verenigingen e.d. Weet alleen niet of het ziekenhuis bv dat al automatisch hoort van de gemeente.
Gemeente Tandarts Dokter Verzekeringen zoals auto woning menzis School werk Sportverenigingen. Uitvaartverzekering ziekenhuis Waterbedrijf De Bank Abbonomenten van postcodeloterij o.i.d. doorzendservce van postnl wehkamp - of andere internetsites waar je wel eens iets besteld en klant bent
thuisbezorgd.nl mijn eten werd bij mn vorige huis geleverd toen ik vlak na verhuizing wat bestelde whaha. dat was ff sjit gelukkig belde hij en is t maar 3 straten hier vandaan, dus had alsnog mn warme voedsel optijd
lol!! hahaha als daar nieuwe bewoners hadden gewoond waren ze blij geweest met de betaalde bestelling. Eetze!
Lever je de 24e meteen de sleutel in van je oude huis? Anders nog niet opzeggen Sowieso kan je alles dan beter door laten lopen tot de 25e. Mocht er dan de 24e nog iets gebeuren en je bent nog huurder/eigenaar ben je nog gewoon verzekerd.
Voor dit soort dingen gebruik ik altijd een checklist. Er zijn er veel op internet te vinden, dit is er 1 van: Verhuizen kun jezelf - Checklist verhuizing
nou die doorzend service is ook niet alles hoor. hadden onze oude bewoners ook. zelfs bank en belasting brieven kwamen nog weken later aan! post van bonprix, stoma bestellijsten.. zelfs nu na een jaar nog!