Omdat het wel eens zo'n typische opmerking had kunnen zijn waar mensen over in een ja-nee discussie gaan. Maar aangezien zo'n beetje alles wel is gezegd in dit topic lijkt het verder wel mee te vallen.
Ik heb even gedacht om erop te reageren maar ik denk dat je in zulke situaties niet zwart/wit kan of mag denken... (mijn vader heeft een drankprobleem gehad en ik zou graag hebben dat hij toch een nieuwe lever kreeg indien nodig maar op m'n werk zie ik mensen die nieuwe organen nodig hebben maar waarvan ik soms denk dat ze die niet zouden mogen krijgen omdat ze ze niet 'verdienen'). Ook heb ik niet gereageerd omdat het off-topic was... Misschien een mooi onderwerp voor een nieuwe topic? Dus: rookverbod! Ik ben het er volledig mee eens. (had ik in vorige reactie al laten merken zeker...)
Ik vind het genoeg geweest... ... aantal pagina's geleden al gevraagd ontopic te gaan. Blijkbaar blijft het noodzakelijk om uitlaatgassen, zweetlucht, transplantaties en allerlei andere dingen erbij te gaan halen... Dit topic doe ik op slot. Jammer...! Groeten, Josien