Rookverbod 1-7, joepie!

Discussion in 'De lounge' started by Agatha, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou ik lees net weer een stukje in de krant en dat vind ik echt TE absurd ....

Als je in het Ruwaard van Putten Ziekenhuis in Spijkenisse in je auto zit op het terrein van het ziekenhuis dan mag je zelfs in je eigen auto GEEN sigaretten roken, zodra je dat wel doet kan je een boete verwachten :( ... Sorry hoor dit is een beetje overdreven ....

Weet je wat ik hier zo absurd vind ( buiten het feit dat je niet in je eigen auto mag roken ) dat je wel met je auto voor de deur mag gaan staan om iemand op te halen en dan je auto aan laten staan zodat al die stink gassen lekker naar binnen kunnen wandelen...

Kom op zeg wat is dit voor land ! ... Laten ze zich lekker druk maken om andere dingen maar niet om zoiets stoms ! Laat de mensen lekker hun peukie roken in de Cafe's ...

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    :confused: Wat ik in MIJN auto doe, is niemand anders zijn zaak!
    Jeetje zeg, laat ze toch lekker allemaal in de plomp vallen :(

3. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Gaan ze vast ook een verbod op verzinnen...voor in de plomp vallen :)

Maar idd dat is te gek voor woorden in je auto niet mee rmogen roken :confused:

4. chantal1984

Nogmaals ik ben zelf geen roker maar ik vind dit echt te absurd hoor ( stukje wat ik over het ZH typte ) ... Ben benieuwd wat het volgende is wat word verboden hihihihi :)

5. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Ik wil niet vervelend zijn, maar volgens mij mag dat helemaal niet. Je mag niet je sleutel in de auto laten zitten en dan zelf weg gaan. Gewoon de motor uitzetten dus. Anders is het uitlokken van diefstal.

6. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Je hoeft toch niet je auto uit als je hem aan laat staan?
    :rolleyes: ;)

7. chantal1984

Of het mag of niet, heb al vaak genoeg gezien dat mensen dit doen ... en ik heb het over mensen die mensen ophalen dus hem letterlijk voor de deur neer zetten ...

8. Chieffie

Chieffie Bekend lid

May 28, 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Op privéterrein mag dat wel hoor. Het parkeerterrein van het verpleeghuis waar ik werk is bijvoorbeeld privéterrein. Daar mag ik zelfs een kind van 11 in mijn auto laten rijden zonder dat het strafbaar is. Is namelijk niet de openbare weg.

Maar echt van de zótten weer zo´n regel... Nog ff dan mag je geen adem meer halen omdat je CO2 uitademt en dat is weer slecht voor het milieu...

9. chantal1984

:) :) :)

10. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Dat is zo. En dat vind ik ook raar. Als ik stil sta voor de spoorwegovergang en het duurt lang, zet ik ook de motor uit. Scheelt nog brandstof ook. Iedereen kan gewoon proberen om zelf het milieu zo min mogelijk te belasten.
    Maar goed daar gaat het hier niet om ;)

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Sorry dubbel

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

He dat is echt off topic allemaal! [-X

13. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Dan heb je A niet alles gelezen want daar is t al wel over gegaan...en B is het off topic om t over uitlaatgassen te hebben dus hebben "wij" niet rokersen de rokers het daar niet over :) ;)

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Dit topic gaat niet over uitlaatgassen...het topic gaat over rookverbod...dan ga ik het niet off-topic hebben over uitlaatgassen/zweetluchten/winderigheid...dat zijn allemaal dingen waar men een hekel aan kan hebben maar het punt is gewoon dat dit topic gaat over roken.
    Ik kan ook wel zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die dronken zijn, bah vervelend maar dan moet ik een topic openen over alcohol en het niet neerzetten in een topic over roken.

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als je sex heb in het openbaar...maar toch in je auto...kan je ook een boete krijgen :rolleyes: (of in je auto alle voorbijgangers aan het moonen bent...ookal is het JOU auto) ;) Het betreft het terrein waar je je bevind....net als roken in het openbaar...je verslaving nuttig je maar thuis in mijn ogen.

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Een verslaving thuis nuttigen? Mijn god, jullie doen nu net alsof roken toch wel het aller-aller-aller ergste is wat een mens kan doen!
    Niet roken in restaurants, toppie! Helemaal goed, ben ik ook voor!
    Maar in een kroeg, buiten op de straat of in je EIGEN auto niet mogen roken? Nee, dat gaat te ver!
    Ik vind het tegen-voorbeeld van iemand moonen (ook al is dat in je eigen auto) ook totaal nergens op slaan. Seks in de auto... ach, welke meerderheid heeft dat nou niet een keer gedaan?

17. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik vind het rookverbod in je eigen auto ook absurd hoor. Oke, in míjn auto mag je niet roken, maar wat je in je eigen auto doet moet je helemaal zelf weten, daar heb ik geen last van. Maar in een cafe, restaurant of andere openbare gelegenheid heb ik er wel last van, dus dan liever niet.

18. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    sex in je auto of roken in je auto.....hmm kweenie hoor maar beetje vreemde vergelijking :rolleyes:

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik moet wel lachen om deze discussie :D
    Er komen dingen voorbij die helemaal niks met roken te maken hebben.

Ik denk dat de meeste rokers het niet eens zijn met het rookverbod en de meeste niet rokers het wel eens zijn met het verbod.
    Dus komen we er nooit uit.

20. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    On topic alsjeblieft! Laatste waarschuwing...

Share This Page