2 jarig jongetje balancerend op de grens van leven en dood

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Nemo2, Oct 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Angstige beelden van een 2 jarig jongetje op de vensterbank op de 8 ste verdieping in Rusland in de stad Miass op de grens van leven en dood. Zijn moeder was even weg een boodschap doen en toen ze terug kwam zag ze dat ze vergeten was dat ze het raam niet had dicht gedaan en om niet gelijk een paniek aanval te krijgen, aparte ze het jongetje van de venster bank af door hem vriendelijk te vragen van de vensterbank af te komen. Daar ma heeft ze een half uur lopen huilen en stond haar hart stil gelukkig liep alles goed af.

:$:$:$
    Zie filmpje,

https://youtu.be/7ilAge4hHgE

2. Feilo2015

Feilo2015 Lid

May 22, 2015
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Pff! Wat een schrik! Godzijdank is het goed afgelopen, maar ik snap werkelijk waar niet hoe ze het in haar hoofd heeft gehaald om een boodschap te doen terwijl het jochie alleen thuis was :$

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mijn neefje deed ooit een soortgelijk iets. Stond als peuter in het openstaande raam op de eerste verdieping. Mijn opa kwam toevallig op de fiets langs. Zei op kalme toon tegen m'n tante: ik loop even naar boven. Ik leg het zo uit'. Door zijn kalmte is er niets gebreurd, ben ik overtuigd. Als hij of m'n tante in paniek was geraakt had het heel anders af kunnen lopen.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zag het filmpje vanmiddag en heb in een kussen gegild van angst voor dit kindje. Allemachtig zeg, echt heel erg eng! Ik denk dat die moeder zich ook wel voor de kop kan slaan...

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar wie laat dan ook een tweejarig kind alleen thuis? Ik kan dat gewoon niet begrijpen, echt niet.

Tante van mijn man is haar 6 jarig zoontje kwijt geraakt doordat hij uit het raam viel. Hij was boven aan het spelen, hing half uit het raam en zijn 4 jarig broertje heeft hem geduwd. Zo afschuwelijk! :(

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat je een kind alleen thuis laat. Zelfs als ik even de was ga ophangen, sluit ik alle ramen, neem ik mijn zoontje mee en nu hij wat ouder is zorg ik ervoor dat we elkaar kunnen horen. Nooit zou ik even boodschappen doen of zelfs mijn oudste van school halen die hier om de hoek is.

Wat een vreselijke gebeurtenis mamabri, oh wat erg :(:( Wat een trauma voor dat broertje ook!:(

7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wat een afschuwelijk filmpje. Zelfs nu ik weet dat het goed afloopt krijg ik het er benauwd van.
    Het is denk ik niet verstandig dat de moeder haar kind alleen thuis heeft gelaten, maar goed daar weten we de reden niet van. ook weten we niet hoe lang en hoe ver ze weg was.

Ik heb mijn ene zoontje ook een keer uit de vensterbank van de dakkapel moeten halen hoor. Hij was toen bijna of net 2 jaar.
    Ik was gewoon thuis. Hij speelde beneden en kon de kamerdeur niet zelf open doen. Boven had ik een de ramen tegen elkaar opengezet zodat het kon luchten.
    Maar hij is toen met een van de grotere kinderen mee naar boven geglipt.
    Ik stond in de achtertuin en hoorde opeens boven mijn hoofd een vrolijk stemmetje roepen: 'Hallo mama!' Daar zat hij op zijn knietjes in het open raam van de dakkapel op de tweede verdieping :$
    Ik schrok vreselijk natuurlijk. Ik ben naar boven gerend en toen heel rustig de kamer ingelopen en zonder mijn zoontje te laten schrikken heb ik hem uit de vensterbank gehaald.
    Ik ben nog nooit zo snel twee trappen opgerend. Nog diezelfde dag ben ik naar een bouwmarkt gereden en heb dievenkettinkjes gekocht. Die hebben we toen op de ramen gezet, zodat ze nooit meer zover open kunnen.

Wat er altijd door mijn hoofd gaat bij zo'n filmpje is: Hoe kun je dat op je gemak staan filmen? Als ik zo'n kind niet zou kunnen helpen zou ik denk ik liever weglopen dan te gaan wachten en toekijken of het goedkomt. Ik moet er niet aan denken zo'n kleintje van zo'n hoogte naar beneden te zien en horen vallen.

8. Khlo

Khlo Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het filmpje dus niet gezien, hoef ik ook niet verder, maar wat een slechte moeder om je 2-jarige kind alleen te laten om boodschappen te gaan doen. Hoeveel moeite is t om je kind ff mee te nemen? Hopelijk jeugdzorg erbij.... Triest verhaal dit...

9. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Precies mijn gedachte. Maar gelukkig goed afgelopen...

10. disaro

disaro Fanatiek lid

Aug 18, 2014
    2,036
    251
    83
    Ik had gelezen dat ze naar de wc was hoor in een artikel.

11. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,288
    263
    83
    Vanuit Rusland bereiken ons ijzingwekkende beelden van een jongetje dat staat te wiebelen op de vensterbank van een flat op de achtste verdieping. De tweejarige knaap balanceert letterlijk op de grens van leven en dood. Pas na meer dan een minuut heeft de moeder door waar haar zoontje 'uithangt'. Als bij wonder liep alles goed af.
    De moeder was in haar appartementje in de stad Miass aan het koken. Ze had het venster geopend voor wat frisse lucht. Wanneer de vrouw uit de keuken kwam zag ze het bloedstollende tafereel. "Ik dacht dat mijn hart stilstond", getuigt de vrouw, die liever anoniem blijft. "Dit had mijn zoontje nog nooit eerder gedaan".

Hoofd koel houden
    Het was zaak om niet in paniek te raken. Dat besefte de moeder gelukkig ook. "Ik riep zachtjes zijn naam en vroeg vriendelijk om van de vensterbank te komen. Toen hij eenmaal weer op de begane grond was heb ik een halfuur staan wenen met mijn zoontje in m'n armen. Hoe ben ik toch zo onvoorzichtig kunnen zijn?

12. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Word het wel anders van. Moeders was dus geen boodschappen doen, maar gewoon eten koken. Pfff vreselijk eng... Ze heeft het goed aangepakt door hem zachtjes te roepen. Als ze hem greep, kon hij ook van schrik toch naar beneden vallen...

13. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Welke idioot laat z'n kind van twee nou alleen thuis en gaat een boodschap doen? :$
    Gelukkig is het kindje ongedeerd gebleven.

14. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Lees net dat ze gewoon thuis was, dat veranderd de zaak natuurlijk. Gelukkig is t jongetje ongedeerd.

15. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Heb een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt.
    Ik zag opeens allemaal wasgoed voor ons raam naar beneden vallen. Ging op het balkon staan en zag dat er een jongetje van een jaar of 3 in de vensterbank zat. Hij was wasgoed van de verwarming aan het plukken en naar beneden aan het gooien.
    Heb keihard op de deur staan bonken bij de bovenbuurvrouw, maar werd niet open gedaan. Weer naar beneden en geprobeerd het jongetje om te praten naar binnen te gaan. Maar hij vond het allemaal wel lollig. En zei: Tantie slaapt ;).
    Weer lang op de deur lopen bonken en werd er uiteindelijk opengedaan. Ze lag idd te slapen :) terwijl ze aan het oppassen was..

16. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

OMG... Dit is wel even weer een duidelijk les. Ik woon zelf op 3 hoog. En ongelukje zit echt in zo'n klein hoekje.
    Mijn zoontje van 11 maanden probeert al op vanalles de klimmen en schuift gerust een stoel tegen het raam. als hij ook in een slimme bui iets voor dei stoel schuift waardoor hij er op kan klimmen staat hij ook zo in de vensterbank. Je verwacht het niet maar ze kunnen het echt zo doen.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, dat is echt heel vreselijk, hij was niet op slag dood trouwens, hij is hersendood verklaard en de ouders hebben de beslissing moeten nemen of ze er de stekker uit zouden trekken. Ik moet er echt niet aan denken en ook al is dit al lang geleden gebeurd (jaar of 30 geleden) het blijft heel erg voor de ouders en andere familie. Mijn man (die een paar jaar ouder was) kan het zich ook herinneren. En inderdaad het broertje (die nu uiteraard ook volwassen is) heeft er een flinke klap aan overgehouden (en eigenlijk nu nog steeds last van) :( Heel triest hoor.

18. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Dit dus, mooie *** die dus niet ingrijpt.

19. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

#19 mamavan3jochies, Oct 7, 2015
    Last edited by a moderator: Oct 7, 2015
    ik heb het zelf een keer meegemaakt. Ik liep langs een huis en het jongetje stond in het raam, 3 hoog. Hij riep HOOI tegen me. Ik zei rustig Hoi terug en zei, ga maar naar binnen, naar je moeder. Daarna ben ik direct als een gek naar de voordeur gegaan. daar zat een luikje in en ik zag zijn broer staan. Ik heb tegen hem geschreeuwd: Je moeder moet NU Naar boven naar je broertje! Moeder bleek ondertussen al naar broertje te zijn gegaan.
    Bizarre situatie.

wat een vreselijk filmpje van dat jongentje.

Share This Page