mijn vader rookte ook altijd, ook binnen waar we bij waren en nog trouwens. Sinds kort heb ik last van astmatische bronchitis en dit kon komen doordat ik altijd in rokerige ruimtes heb geleefd, dus je kunt er wel degelijk iets aan overhouden, al is het op latere leeftijd.
als je daar last van hebt krokus is het mischien een gedacht om zelf te stoppen met roken want je kan dat niet alleen steken op het aanwezig zijn van rokerige ruimtes maar je doet het ook jezelf aan door zelf te roken. enja je kan het zien als kindermishandeling maar als je dan nu problemen hebt door te roken en er niet mee stopt dan is het ook een soort van kindermishandeling want je ontzegt je kind een gezonde moeder
kindermishandeling zozo dat gaat weer te ver hoor , al is het jou mening , heb ook welles in winter in keuken gerookt , kan je beter kinderbeschreming bellen :-s
ik rook een pakje per week, dus ben niet een stevige roker Ben trouwens tijdens zwangerschappen gewoon gestopt en ook de 3 maanden erna.
maak niet uit of het een pakje per dag is of een pakje per week hé nuja maakt mij persoonlijk niet uit of je rookt of niet want ben van mening dat iedereen met zijn lijf doet wat hem wilt maar gewoon omdat je dat zei van kindermishandeling ( en je mag daar natuurlijk je mening over hebben) als je dan zelf al een chronische aandoening hebt en zelfs kunt stoppen tijdens je zwangerschappen waarom dan nu niet volledig stoppen nu je gezondheid en ook onrechtstreeks je kind eronder lijd? vroeg het me gewoon af
goeie randi dat het komt omdat je in rokerig ruimte hebt geleefd , geloof ik niks van , zolang je zelf al aan het roken ben is wat anders hoor , dat troep krijg je gewoon binnen of nou 1 of 10 per dag is dat bedoelde ik met perfecte mama , snel oordelen over anderen , maar zich zelf goed praten , tja ,ik weet niet hoor ben blij dat ik geen perfecte mama ben
Ik lacht me rot... Kindermishandeling, omg dit kun je niet menen. De meningen liggen wel heel ver uit elkaar Ik vind het veel te ver gaan om het hier op te gooien, erg makkelijk.
wie heeft het hier over een perfecte mama Oh ja en iemand zei, als je tijdens de zw kan stoppen waarom nu niet. Ik kan stoppen wanneer ik wil, maar dat doe ik niet. vind het gewoon gezellig om te roken, rook zoiezo niet alleen, en nooit als ik thuis ben. Dus of met een vriendin in de tuin of op het werk (buiten) Ik VIND roken in het bijzijn van kinderen kindermishandeling. Kan ik niks aan doen, zo denk ik erover. Wat anderen doen in het bijzijn van kinderen dat moeten ze zelf weten, maar als ik in het bijzijn van kinderen rook vind ik dat ik zelf niet goed bezig ben. Wat ik met mijn eigen lichaam doe dat is mijn zaak, ik ga geen andere mensen ziek maken door in het bijzijn te gaan roken.
zo komt het hellas we over krokus , je doet het zo goed omdat je niet in huis rookt maar andere wel voor kindermishandeling uitmaken ,gaat me te ver sorry ik rook niet in bijzjn van mij kinderen , en als eens in keuken gerookt heb hebben ze niks aan over gehouden hoor te snel oordelen over anderen kan , maar om nou mensen van zo iets te beschuldigen vind ik gewoon niet normaal
even een opmerking .... Ik rook zelf ook niet maar als er mensen hier zijn (iedereen rookt wel..) word ik er ook niet ziek van. Overdrijven is een kunst
wat voel jij je aangevallen zeg, ik beschuldig niemand ergens van. Ik VIND dat als ik in het bijzijn van kinderen rook dat ik me schuldig maak aan kindermishandeling. Jij hoeft dat niet te VINDEN. Dit is vrijheid van meningsuiting. tjongejongejonge zeg
Kindermishandeling is een beschuldiging hoor , ik weet niet hoe je het ziet maar als iemand over kindermishandeling heeft denk ik aan kinderbescherming ik voel me verder niet aangevallen hoor , vind het erg overdreven gewoon,voel me ook niet schuldig hoe ik het doe , dus maak me niet druk om snap wel niet als je ziek bent geworden dat je dan niet stopt met roken ,zoals je zegt je kan het wel maar je wilt het niet , maar goed ik zou eerder aan mij gezondheid denken als daarvoor ziek van ben geworden . maar je doet waar je goed bij voelt toch
Tsja... Hier in huis wordt onder de afzuigkap gerookt en als ik dat in mijn eigen huis doe,doet het bezoek het vanzelfsprekend ook. Een rookverbod in huis vind ik echt van de zotte... Hoe moet ik me dat voorstellen? Komt de overheid camera`s in je huis plaatsen om te controleren? Moet niet gekker worden zeg! Laat ze eerst maar eens alle auto`s op waterstof laten rijden,ik zou niet langs de A2 willen wonen met al die uitlaatgassen! Of dit: (geen tabaksrook hoor..)