boeken over zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by mwag, May 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mwag

mwag Actief lid

Mar 24, 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    hoi!!

ik zou graag een boek willen kopen met tips enzo voor wanneer je zwanger wil worden. bijv. wat je beter niet kan eten enzo en wat je tijdens de seks het beste kan doen enzo. heb op internet al wat rond gekeken maar zou ook nog graag een boek willen kopen. wat is een goed boek??????

2. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    zwangerschap voor dummies :D echt waar mega handig boek , heb hem 9 maanden lang kunnen gebruiken ;)

3. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Lijkt me een cool boek :D Alleen is dat volgens mij meer voor het zwanger zijn.. Ben ook wel benieuwd wat er verder voor boeken zijn voor zwanger worden :) Ik lees ff mee..

4. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
  5. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    De beste wat mij betreft: Zwanger worden van Mariël Croon. Dikke pil trouwens!

6. mwag

mwag Actief lid

Mar 24, 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    ik had idd ook op bol.com gekeken maar was benieuwd wat anderen nou echt een goed boek vinden.
    ik zal eens kijken naar dat boek, sportmama!!

7. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    ik heb 'Ik wil zwanger worden van Ouders van Nu' informatief boekje (ook in de bieb aanwezig)

Zwanger wordt je niet vanzelf heb ik gelezen en vond ik heel goed gescheven!

Bij de bieb, als je een beetje grote heb, zijn veel boeken over zwanger worden. Zou daar is kijken.

8. joelle1971

Sep 11, 2007
    17
    0
    0
    Verpleegster
    Amsterdam
    Op menstruatiekalender.net staat een goed gratis boek. Het is wel voornamelijk bedoeld om zwanger te worden in combinatie met het online programma, maar er staan toch een paar leuke hoofdstukken in.

Share This Page