room escape app: snow white

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door msroxy, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Klaaaaaar, dacht even dat er nooit een einde aan zou komen haha

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zit hopeloos vast. kan het derde aapje niet vinden. heb die van see no evil en speak no eavel. maar waar is de derde?

3. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    ik heb er pas 1... hoe kom je aan die "see no evil?"

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    o, ik heb die van hear no evil wel! Die andere 2 dus niet. kunnen we elkaar helpen haha...

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    die van hear no evil zit in de wereldbol. daar moet je eerst voor overgieten met het water in de badkamer. 3cl in 5cl 2x. dan 5cl leeggooien en de 1cl uit het 3cl potje erin gooien en dan nog een keer 3 cl erin doen. De 4 cl dan in het bakje doen bovenop dat laatje.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat oog uit de slang is simpel. in dat tafeltje (voor de leeuw zeg maar) staat een inscriptie. die moet je lezen. dan alle labeltjes inzoomen. daarna de slaan selecteren en omruilen met de leeuw. de slang omruilen met die vogel en op het oog klikken. die valt eruit.
    Die puzzel boven met die 4 seizoenen, in een boek beneden staat een gedichtje. iets met spring is..., winter is night. die ben je nodig om die blokjes in het schilderij in de juiste volgorde te zetten.. dan kan de la open en ligt er een tweede oog in. die ogen kunnen in het standbeeld. links blauw en rechts bruin geloof ik. dan kan het vakje onder dat hoofd open en tadaaa beertje..

Dan uhm. in de telefoon boven moet een code. Ga even denken waar ik die vandaan heb. 3 cijfers zijn het. dan valt er iets. weer naar beneden, de uurwijzer is gevallen, die pakken. er staat een puzzel achterop. in de boekenkast ligt een boek met tekens; 1=....2=... Etc. die code weer invoeren boven op de telefoon. oja, wel eerst dat uurwijzerding bovenin de klok doen anders werkt het niet. nouna, als je die code hebt dan valt de minuutwijzer er ook af. die samenvoegen en in de klok boven doen. dan waar de klepel hangt openen en tadaaa nog een aapje..

Die eerste code is volgens mij ook uit een boek. 135 of 153.. maar dat boek moet je wel eerst openen

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik krijg alleen water in beide. dus helemaal gevuld. maar kan ze niet verplaatsen of overgieten

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gelukt. beneden naast de deur zit een luikje. daar moeten die aapjes in..

Maar dan..

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben eruit

10. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    je moet dan eerst op de 1 en dan op de ander klikken..

ik heb alle aapjes maar zit weer vast

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Naast de een grijs luikje. daar moeten ze in. maar volgens mij klopt die aanwojzing niet. speak no evil is met de handen voor de oren en hear no evil is handen voor de mond.

Dan komt er in de bruine deur een luikje met een aanwijzing.

Weer naar boven, in die wasbak bij die flesjes zit een slang in dat laatje. die sluit je aan op de badkraan. die slang moet dan naar buiten door het raam.

Weer naar beneden. bij die glazen kom moet je de slang binnenhalen met die klem. weer naar boven kraan aanzetten. beneden stroomt die kom dan vol. knikkers komen boven drijven. code is dan 3792

12. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    hoe? ik om er niet uit.. moet nog iets met die waterslang? en dat luikje in die bruine deur.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zie reactie boven je;)

14. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    o haha, die stomme aapjes moesten inderdaad anders staan. ik ben er ook uit!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha mooi;) morgenavond even verder kijken. nu slapen:)

Deel Deze Pagina