Hee ik ben nog wel met dat rotspel bezig... Ik moet voor de laatste keer de code in dat gele bakje intoetsen.. maar ik krijg het niet voor elkaar! Wie heeft het systeem al ontdekt??? Ik moet het getal "2886" intoetsen.... en dan heb ik de sleutel.. Help!!!
ja is nogal zoeken. je moet op een bepaald moment opzij klikken. en dan door en zo voort en dan een keer krijg je hem. heb wel gemerkt dat iedereen andere codes krijgt
Ja dat doe ik dus nu al een drie kwartier ofzo hhaha... De eerste keer had ik hem per ongeluk zo, maar nu lukt het me niet meer.
lastig he. ik geloof dat ik 2 keer op de rechtse moest drukken en hem toen 2 keer moest opschuiven en verder gaan.
Ik snap er helemaal niets meer van... dus als iemand mij kan helpen... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag!
ff wel denk ik ik heb sphere ook gedaan. .maar wat me opvalt is dat hij gewoon vaak niet reageert op dingen die hij wel moet doen waardoor je denkt dat het niks is.. en je weer vastloopt. dan blijf je drammen en dan doet ie t ineens wel.) heel irri
sphere heb ik geloof ik al uitgespeeld. Ik kom gewoon niet langs dat doosje met het getal. Op mijn hyves heb ik me er al bij neergelegd dat ik voorgoed opgesloten zit in dat kamertje
ja.. lastig kan je ook niet helpen. ik had geluk denk ik. ben er ook wel even mee bezig geweest. tis gewoon bud en iedere keer wat anders proberen.
Verslavend he, die room escapes Een echte aanrader is: www.escapegames24.com , vol met games en het allerleukste is dat er op elke game onderling met elkaar gediscussieerde wordt. Dus als je er niet uit komt hoef je alleen maar ff de reacties door te spitten MOTAS is ook geweldig, ben ff de link kwijt maar als je MOTAS intoetst op google komt ie vast naar voren. Die is echt megagroot, niet 1 kamer maar een flatgebouw vol ofzo
hmm ok ik heb net het eerste spel weer opgepakt (ik weet het ik loop erg achter bij jullie ) maar ik zit klem ik heb dat slot op de vloer open en daar zit nu een gat maar ik kan er niets mee??
Jeetje nu ben ik er ineens uit! Ik was er echt flauw van dat ik maar dat nummer in het doosje moest zien te krijgen en dacht eerst maar eens even de sleutel op diverse plaatsen te gaan proberen. Toen ik deze op de deur probeerde ging ie open en zag ik de blauwe lucht verschijnen. Waarom ik dan eerst voor een tweede keer een code moest invoeren die op de sleutel stond. Geen idee! Ik ben eruit... Wie doet er mee voor een nieuwe????