Met het mes kan je de bovenkant van de afrikaanse trommel opensnijden, daar zit dan een soort stok in en naast de trommel komt dan een touw (?), maar die kan ik niet pakken.
Wow dat heb je goed gevonden maar ja enne nu??? Haha ik ben hier echt een ramp in. De spelletjes die hiervoor gespeeld waren had ik al een keer gedaan en weer liep ik net zo hard vast hahaha.
Welterusten allemaal en morgen ben ik weer van de partij hoor, als de punctie meegevallen is tenminste, maar dat denk ik wel. Dank je Athalia
nou volgens mij ben ik nu effe ver. ik heb dat ding van het plafon, heb de trommel opgesneden en ik heb een krukje en 6 plaatjes
Die ketting die aan de muur hangt waar je ook die pijl vandaan hebt. Die ketting hangt daar schuin boven.
Ik zie dit nu pas, maar ik doe weer mee hoor! Superleuk vind ik dit altijd! Ik ben nu ook met die African Lodge bezig, met wat hulp van Mermaid (dank!) heb ik nu 7 van die kaartjes, en nog 2 andere dingen (met van die driehoekjes), daarvan moet ik alleen nog die ene boven dat ding met die pijlen (weet iemand hoe je die kan pakken?).