ik doe mee! als ik ineens niet meer reageer, ben ik Lenn uit bed halen die wordt zo wel wakker denk ik
Die andere mag je wel doen hoor.. (aardig he ) maar is alleen maar poppetjes zoeken als schaduw...Ik moet er nog 4 ofzo maar ben ondertussen scheel.. Ik klik nu die van jou aan!
Ik heb het idee dat ik vast zit... Ik heb een schatkist open.. Ik heb een touwladder klaar 2 peddels en een anker.. en een bijl... wat ik nu ook doe... kan niets meer aanklikken..
Ik ben bijna even ver, alleen de touwladder nog niet gemaakt. Heb nog wel een 'zwakke plek' in de vloer gevonden maar kan dara ook niks mee en ik heb nog een peddel en een spatula (whatever that may be).. EDIT: hoeveel ladders heb jij in je touwladder? ik 3 maar heb het idee dat er meer moeten..
En die bijl gebruik je om de stoel mee kapot te slaan. Daarvan krijg je dan de overige 3 treden. Met de bijl kan je ook een gat in de tafel slaan dan krijg je nog een spade. Ik neem aan dat dat ding gewoon een spatel is Heb jij die sleutel al uit de vaas dan? Ik heb al wel het meisje bevrijdt trouwens..