Ik ben eruit... Met de spatel sla je de vaas op tafel stuk. Dan krijg je een scherf, die pak je.. en daar snij je het touw mee door. Het meisje loopt dan weg. Zoom in op de tafel en hak er met de bijl op. Doe dit ook met de stoel en pak de 3 stukken hout... Die zet je vervolgens in de ladder. Met de ladder pak je vervolgens een emmer en een stuk touw. Die verbindt je en laat je zakken in het gat dat je in de vloer hebt gemaakt. Je krijgt dan water in de emmer. Vul hiermee de vaas met de sleutel en schep met de spatel de kreeften eruit. Pak de sleutel en voila!!!
Lol... Idd, maar jullie nemen het me vast niet kwalijk als ik ze even niet inhaal... Ik ben nu die van Pink38 aan het doen, ik heb al een stuk hout en een steen en ik heb 1 steen bij de waterval laten vallen. Meer is nog niet gelukt.
Ik heb een boog gemaakt en ik heb een stuk hout en een blauwe steen. Ik heb ook een steen in het water laten vallen... Maar verder... beats mee... pfffff... Ik heb weer eentje uitgezocht hoor... sjonge...
Er ligt iets achter dat uitlje, ik heb al geprobeerd om hem met een steen uit zijn hol te gooien, maar dat is niet gelukt... lol Ben net zover als jou...
Ja het is een taai uiltje! Ik heb geprobeerd of ik hem zijn hol uit kon schieten met het steentje en de boog... maar dat wil ook niet...
Hmmm je kan de boom bij de boom van het uiltje leggen... maar wat ik doe met het steentje of het plankje... dat werkt niet... Volgens mij moeten we iets anders hebben waar we mee kunnen schieten.. of niet?
Ik ben al wat verder, je moet die plank even scherp maken onder die boom met die gele blaadjes. Dan boog en pijl voor de uil leggen en schieten... Beetje luguber...
Jeetje wat zijn jullie gemeen tegen zo'n lief uiltje! Ik ben net zo ver... Achter die steen in t water is een grot, die zwarte vlek. Moet alleen die steen nog even zoeken..
Uhmm... Over luguber gesproken.. Je moet met dat mes het zwarte wegkrabben en dan de grijze steen in dat teken leggen. Een paar keer rond klikken en dan krijg je een grot.