Niet allemaal he... Apie heeft de rooksignalen nog niet helemaal onder de knie... Weet niet hoe lang we hier nog zitten....
haha vond hem ook zo sneu .. denk die moeten we lekker op bed stoppen.. ik heb het lichtknopje binnen al aangekregen
Ik stop er weer mee, ik moet nog douchen en ik moet echt naar bed, morgen om 5.30 weer op om te werken... Edit: wel zo aardig zijn om dan ook even "welterusten" te zeggen... Welterusten allemaal!
Ik heb een brandende lucifer, die heb ik bij het lichtknopje gehouden (als de boel nu maar niet in brand staat...) verder heb ik een ijzeren staaf en een ballon met een draadje eraan.... verder nog ideeën dames? Tis immers allang bedtijd voor die kleine...
werkze morgen bluesky! Truste.. iemand al een stap verder? ik heb een lucifer, luciferdoosje, een stok en een touwtje dat ik niet kan pakken
haha heb je lucifer en doosje? die samenvoegen geeft vuur. Dan door tralies lucifer houden en dan zie je waar het knopje zit, in het midden. Met je stok naar binnen prikken en dan doet ie het.