Je moet 4 cijfers hebben... Deze passen op de code van de kist en daar zit de sleutel van de deur in.
Even zien... bij de deur boven in de stenen, dan kun je in een pilaar (met de bijl) een perkamentrol vinden. Ergens heb je ook een houten mok en die kan je vullen met wijn uit een vat. Dit gooi je over de perkamentrol in en dan krijg je ook een cijfer. En dan bij het raam nog waar de schatkist ook staat. Als je de vaten eraf gegooid hebt kun je naar het raam en daar staat het op een fles.. Ik ben ook al door het fortspelletje heen.... Dank je wel Taliaa!
Je kan achter de gordijnen een bijl pakken van de muur. Hiermee kan je de dekenkist kapot slaan en daarin ligt een spiegel. Die spiegel kan je in de lichtbundel leggen in de kelder... dan ga je naar boven en haal je de knop van de lamp. Daar ligt een ring die je in de bek van de leeuw doet. Je krijgt dan een schatkistje. Dan ga je weer naar beneden en kantel je de spiegel zodat er een van de drieluiken open gaat en daar staat een glas in met een sleutel... Deze past op de schatkist... In de schatkist ligt weer een sleutel... Deze kan je onderin de kelder de deur mee openen. Sleutel erin... even aan het rad draaien... Klaar...
Dan nu snel door naar het fort spelletje... Ik zit op jullie te wachten... en dat komt echt niet vaak voor... sporadisch... wat zeg ik... NOOIT hahhahha