in die weapons room... heb de kokers maar kan nergens iets vinden om erin te doen behalve de lonten dan en heb een emmer en een haak en schep en mes en die rode dingen om die buizen dicht te maken maar ik mis nog iets maar kan niks meer vinden
Heb je die zaag al gevonden om die kokkertjes mee door te zagen? En die rode dingen moet je in een blikje doen en op de fire place plaatsen.
zaag gevonden touwtjes al in de kokertjes.. plaatjes in blik maar wil niet op het vuur blijven.... wat moet ik met die schep en die haak doen dan? en de schakelaar voor de lamp wil ook niet om??
Ben je al op het zoldertje geweest? Daar kan je een zak openmaken en daar zit kruit in. Die moet je met schepje pakken en dan wat op die fire place gooien, zodat vuur gaat branden en dan kan je dat blikje erop zetten.
heb je de schep al gevuld? ben je al boven geweest? daar moet je een barrel open maken met die koevoet. dan scheppen met de schep
Ik heb inmiddels de 4 stukjes papier gevonden.... in elkaar gepuzzeld en nu heb ik een schema... Ik vermoed dat ik dit schema nodig ben om een code in te voeren.. maar verder dan dat ben ik dus ook nog niet...
Hoe kan ik die lont aansteken dan heb het allemaal verbonden met elkaar op de deur nu nog aansteken??? help me aub ik wil naar bed toe
Ja, dat heb ik. Maar ik moet die haak hebben en die zie ik ook in de lamp zitten of is er ergens anders nog eentje verborgen.
nope niet gevonden... hmmzzzz nou dan morgen nog maar een poging ik moet nu echt naar bed morgen weer op om 05.30 uur... slaap lekker allemaal dames
je hangt nog onder in beeld silvia, ben je er nog? het houtje ligt ook boven, die gebruik je als aansteker!