Misschien is deze leuk? Christmas Santa Room Escape | Play Christmas Santa Room Escape game at gazzyboy.com | Escape games
oei.... daar vraag je wat.... ergens is 1 van die speelgoedkasten geloof ik.. sorry weet het niet meer!
Hahaha ik moet gewoon elke keer hier posten als ik ergens niet uitkom want dan heb ik het direct daarna wel gevonden Ik had niet in de gaten dat er meerdere kamers waren. En ik probeerde de deur open te maken zonder eerst erop in te zoomen.
Ik kom niet verder. Ik ben in die kamer met die elanden en ik heb alleen die wekker nog. Kan nu helemaal niks vinden. Heb even gespiekt en moet een bezem hebben en een mes maar waar die te vinden zijn? Heb ook nog een code 2527 maar waar die nou moet..?
in de kamer bij de 3 deuren staat een bezem die moet je hebben in het keukentje ligt een mes en een naald ligt er in de klerenkast evenals kertman pak en zak de pan moet je ook hebben draad ligt ook in het keukentje geloof ik. dan de stok op de twee geweien van de elanden leggen daar het touw met haak aan maken daar de pan aan hangen dan gaat het schilderij open en heb je een sleutel...die past op de cupboard daar zitten pakjes in die gooi je in de zak van de kerstman Het mes leg je op de zwarte bank daar krijg je de blauwe sleutel de code van de dvd is nodig met de rode chijven die op het rek ernaast moeten... euh.....
Ja, dat dacht ik ook. Totdat mijn man zei, moet je niet aan de linkerkant beginnen met neerzetten. Uhh..ja idd.