Ja die schroevendraaier heb ik trouwens ook. Ik ben wel heel benieuwd waar je die zilveren sleutel hebt gevonden, maar ik ga nog even verder kijken . (Ja, ik zou Milan gaan halen, maar de auto is nog niet gearriveerd, dus nog heel eventjes spelletje doen .)
Die zilveren sleutel zit in dat doosje met die code op een van de slaapkamers. Ben er inmiddels achter waarvoor die was, nu zit ik met een code, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet. En nog 1 roos te gaan.
Pfff, nee had ik geen zin meer in, zoveel ruimtes om te doorzoeken enzo, hahaha. Ik heb liever een wat kleinere...
Deze is misschien wel leuk dan: Èñ¿áÁÄEl̬®@Å«éæË Ik had hem helemaal zonder hulp, en dat zegt bij mij wel wat hoor
Hihi is ook een kwestie van oefenen hoor. Hoe vaker je ze doet, hoe meer je dingen gaat doorzien. Ik ben er nog niet goed in, maar eerst was ik ronduit slecht
Ga maar gerust verder hoor Ik heb straks eerst een examen en daarna ben jij (zijn jullie) vast wel klaar met deze
thnx ... pfff zit nu alweer vast haha... heb net 2 muntjes (die ik in dat apparaat heb gedaan zonder resultaat) poppetje op die doos gezet, fles en da t was het. oh ja schilderij naar beneden gehaald en heb overal die vorm/kleur codes gezien..maar ja welke volgorde weet ik niet verder zie k niet veel... edit: box open... sleutel waar ik niets mee kan 8)