Als die kussen hoog is en dan deken erbij, moet je weer een paar keer op deken en kussen klikken om ze hoog te houden. Dan lukt het.
kerstballen in die zak alle kaarsen en de ster uit de boom en dan hakken op boom krijg je puzzelstukje en staat er weer een zak
wat bedoel je met " staat er weer een zak"? Ik heb het puzzelstukje uit de boom, maar waar moet ik al die kaarsen laten?
Ja, gelukt! Ik heb de wanten, muts en puzzelstukje eruit. Maar nu heb ik dus alles in die vakjes vol. Ik moet steeds dingen terugleggen om ruimte te maken. Maar die kaarsen kan ik nergens terugleggen!
Nou, ik ben er nog lang niet uit. Er staat ook nergens een tip om verder te komen....wat een lastige!
Nou dames, ik zit helemaal vast. Ik kan nergens meer op klikken, omdat er geen ruimte is in die vakjes. En ik weet niet waar ik de kaarsen moet laten. Ik moet nog even een boodschap doen, dus dat ga ik maar even doen!
Ik zit nu ook vast. Heb al geprobeerd om die kaarsen in die zak te stoppen, maar dat lukt niet. Wat ik met die wanten en muts moet, ben ik ook nnog niet uit.
Dat zijn de Kerstmankleren volgens mij. Ik heb ze maar weer teruggelegd in de zak. Met de bijl kon ik nog wat extra takken afhakken, maar daar gebeurde verder ook niets mee.