Shoot, deze ken ik al..... wacht ik even op de volgende off topic: Sil, ook een nieuwe verslaving???? hahahhaha
Ja lady en wel eentje waar Silman van baalt wat hij heeft me gisteren weer voor het eerst in 3 jaar tijd horen vloeken hahahahahaha
moet er mee stoppen drie kids met vieze luiers mishien dat ik later een spelletje me speel na het verplichte huisvrouwen hier succes allemaal
Escape from the Laundromat - Play Escape from the Laundromat Online Games at Roomescapegames247.com Oh, zie dat jij weg bent Ikheid. Ik ben aan deze hierboven begonnen!
ik doe mee hoor ; Oh moet zo boodschappen doen hoor ik hihihihi ga ik straks wel weer verder.... hij s wel leuk
Doen andere meiden ook mee? Ik kom echt niet verder.....ben al opnieuw begonnen en nou kan ik allemaal andere dingen, maar zit ik weer vast!
Ik heb de 1e keer met de schroevendraaier het paneel naast de deur opengemaakt, maar nu lukt dat niet. De 1e keer heb ik met het muntje uit de wasmachine een toverbal gehaald; geen idee wat ik daar mee moest. Nu heb ik met het muntje een blikje cola getrokken en in de emmer gedaan; dan krijg je een fles wasmiddel ofzo. Maar nu weet ik t ook niet meer. Boven de sokken hangt een tlbuis; wat moet daar mee?
Ja; hehe! Bij de stoelen ligt de tlbalk! Die in de tl en dan gaat het ligt aan en krijg je een sleutel!
Er moet ook iets in een wasmachine zitten (zie hint op het messageboard), maar ik krijg geen van ze open!
Waar vind je de schroevendraaier dan? Ik heb ook een stuiterbal en slaat die hint niet op het muntje dat in de wasmachine zat? En what to do met de sleutel!!??!?! die heb ik ook maar geeeen idee!