De schroevendraaier zit in dat "laundybar" ding. Ik heb maar 1 muntje gevonden; jullie? Je hebt er voglens mij 2 nodig; 1 voor colablikje en 1 voor stuiterbal. Wat moeten we met het fototoetsel?
Ik zit eens te kijken; zouden de kleuren van de sokken een betekenis hebben? Dezelfde kleuren komen voor op dat drankautomaatding!
Ok ik ben even opnieuw begonnen. Je moet eerst dat controlpanel bord volledig in beeld krijgen. Dus eerst op deur inzoomen en dan wat rond klikken tot het ding groot in beeld is. Dan met schroevendraaier schroefje linksboven opendraaien en dan krijg je iets met kleurtjes. Dat heeft denk ik iets met die sokken te maken..
Ik lees ergens een cheat; maar hoe zij erbij komen; geen idee! Ik heb t idee dat als je hierbij iets in de verkeerde volgorde doet je meteen niet meer verder kunt!
wat ik net schreef met die schroevendraaier en dan op dat paneel de code van de sokken intoetsen. kleine sok, grote sok, kleurtjes en dan omgekeerd. Dus links is groot en rechts is klein de camera kan je als je hem groot in beeld hebt omdraaien en daar foto's op bekijken.
nou ja daar staan wat plaatjes op met bloed en een mes maar ik kom er geen steek verder mee. het nummerbord is trouwens CALL# dus Had je daar het telefoonnummer uit af moeten leiden?
Dan klikken op de bal op de grond, dan luikje openmaken met mes en dan met sleutel. Nu heb ik een tangetje!