Dan met het tangetje op het belletje! Dan komt er een sleutel en dan kan je eruit! Jemig, wat een alstige!
haha ik was opnieuw begonnen en toen ging het heel snel.. maar jij bent er dus ook uit! nog 1? Doet liefOngeduldigTaliaa ook mee?
hihihihi ik ook maar geen spel...en die jij speelt zijn al voor heel erg gevorderde denk ik heb je er een??? mischien kan ik even meespelen voor ik de baby's uit bed moet halen.
Echt waar die kinderen hebben een sensor op zich zitten volgens mij..zo gauw ik denk aan ontspannen of relaxen gaan ineens 2 luchtalarms af en de andere poept spontaan in zjn pamper pfffffffffffffffffffffffffffffffff
hoe ver ben je? ik heb een stekker in het stopcontact gedaan maar geen idee met welk effect. Verder 2 koffertjes die op slot zitten gepakt, een gouden ei(?) en een ladder waar een tree mist.. En nu weet ik het niet meer haha
die stekker is voor het licht in de 1e kamer, dat gouden ei is een muntje (whahahahaha) die moet in een roze huisje, Ik ben bijna aan het eind, maar zit dat laatste stukje vast....
ja ik ben ook al veel verder, heb de 2 koffers ook al open en nu een stuk goud en een breekijzer. Je moet me echt even helpen! Hoe kom ik verder?
dat stuk goud moet je op dat luik op de grond slaan, zodat die 4 sloten open gaan en dan zit ik vast...
heb je het luik al wel helemaal open? moet met t breekijzer, maar mijn ladder is ook nog steeds incompleet
je ladder kan je maken door met de moersleutel de moeren rechtsboven in het 2e (?) scherm los te draaien, dan valt er een stuk hout, die splijt je met de bijl en daar maak je treden van