Ik vind deze heeel stom! Ik heb een tas opengemaakt maar kan er niks mee, ik heb de dop van de waterfles eraf gedraaid maar kan er niks mee, ik heb een kistje op de ventilator gevonden, maar kan er niks mee (ook niet eraf pakken), ik heb een prullenbak maar kan er niks mee, ik heb twee (licht?)knopjes ingedrukt, maar kan er niks mee. Schiet lekker op dus!
Thanks! Het zal aan mij liggen, maar ben bang dat bij deze elke stap aan me voorgekauwd moet worden haha...
Ik heb nu een prullenbak vol met water... In die tas die open kan kun je de rits openmaken en dan krijg je een sleutel (voor de kist..? maar dat lukt me (nog) niet). Maar verder?
Je kan de dop van die waterfles afdraaien. Dan vind je een 'knob', heb de sleutel ook, maar zit vast. De fan moet denk ik draaien om de kist eraf te krijgen, maar hoe!?
ja en dan fan aanzetten, kistje eraf laten donderen, sleutel erop en dan naar de achterkant van het bureau... en dan zit ik weer vast. Je kan nog wel bij dat roze tasje de bank verder aanklikken, maar ik kan daar niks
Ergens linksonder bij een poot zit een scheermesje verstopt. Heb je wel al die duster uit die la van het bureau gehaald?
Ik zit nog maar net hier bij de puzzels dus ik weet niet welke allemaal al geweest zijn... Illogical Room - Play Illogical Room Online Games at Roomescapegames247.com Is die al geweest?