we kiezen ze wel uit vandaag haha... Ik heb een muntje uit een spaarvarken geslagen en een rol papier met een japanse code. en een hamer maar die had je nodig voor dat spaarvarken. ook een schilderij met een vraagteken maar ja...
Onder dat kleine tafeltje zit een sleutel geplakt en die kan je in een van die zwarte schilderijen stoppen voor een soort filmpje als hint. Schiet niet echt op nog en moet nu even naar m'n zoontje die wakker is geworden... Succes!!
Whahaha... Ok ik heb achter de kast een roze sleutel gekregen. Uiteindelijk de plek waar hij in moet gevonden, krijg ik een bewegend beeld van 2 witte vlakken (1 groot en 1 kleiner) en daar tussenin wordt een zwarte streep gepoetst, that's it en dan verdwijnt t weer!
Mocht iemand nog mee willen doen, ik ben met deze bezig: Hostel Room Escape - Play Hostel Room Escape Online Games at Roomescapegames247.com
Ik heb de gift wrapping paper en het snoeppapiertje en de sticker allemaal samen in 1 venster geplakt... En nog 2 punaises en een sleutel die de la van de dressing table rechtsonder opende. Verder dan dat kom ik voorlopig niet.
heb 2 sleutels gift wrapping candy wrapping enveloppe en nog iets 4 dingen in het lijstje en u is lijstje weg ik heb ook nog een paperweight... maar geen punaises
Ga even het DDT in bad doen strakkies weer terug voor een nieuw spel???? hoop dat er dan ook iemand mee speelt
Ik begin nu net aan een nieuwe. Wel een kort potje, want ik ga wel Boer zoekt vrouw kijken! Even eentje opzoeken...
Ff off topic maar onze mede speelgenoot Taliaaaaa is vanmorgen eindelijk bevallen van haar mooie dochter Elize !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 dagen erover heen geloof ik of 11 durf ik niet te zeggen... maar het is een stevige dame bijna 5 kilo ben heel blij voor haar dat ze geboren is..