Dochterlief had heel leuk de site gesloten en nu begin ik weer met sudoku en ik merk, dat ik een hele andere heb.
ik heb: een paar kogels (3 geloof ik); een geweer; een magazijn voor het geweer (wat er niet ingaat); de sleutel voor het schatkistje, maar ik snap niet wat ik met de inhoud moet... Ik klik me suf op alle plaatjes/foto's aan de muur maar niks. Je kan wel met het vergrootglas naar het geweer kijken, maar daar schoot ik ook niks mee op.
ik doe vanavond een spelletje mee denk ik..ik ben heel slecht in sudoku dus ga er niet eens aan beginnen tot vanavond dames veel succes met oplossen en ontsnappen
Dat lukte bij mij ook niet. Ik denk dat je die eerst helemaal vol moet hebben. Misschien je inventory leegmaken en dan al die edelstenen erin zetten.
ok, en kan je nog zeggen waar je met die stethoscoop op de kluis moet klikken? Ik klik me suf, maar er gebeurd niks... en ik weet niet meer waar de paperclip vandaan kwam, jij wel stroopie? edit: met paperclip in de inventory past het ook. Dus weer een kogel erbij... joepie
Je moet het geluid heel hard zetten en dan klikken en als je afwijkend geluid hoort, dan is dat het goede getal.
maar zie je iets aan die stethoscoop gebeuren of blijft hij doorzichtig? Ik hoor geen verschil namelijk... Ben jij er al uit?
Ik ben eruit! (2 kogels kon ik niet vinden dus heb de walkthrough opgezocht, jammer dat het weer niet alleen lukte...)