Ik zit vast. Ik mis op de pc de frequentie die je moet invullen. Heb voor de rest alles al, behalve die.
lampenkap moet je eraf halen, en dan met kurkentrekker lamp kapot maken en die in die alcohol en dan lampenkap erop
Hoe ver ben je?? Ik heb 2 stenen, een mes, een breekijzer, een torts, een armer shield en de tombe open en 2 deuren open. Nu zit ik vast..
ja die heb ik open en er een schild uitgehaald. Tot op heden niet meer gelukt daar. kan dat wel? EDIT: check!
Enig idee wat je met de apen moet doen? Ik krijg daarbij niets voor elkaar; alles al geprobeerd. In die kamers overigens ook niets!
nee ik dus ook niet. Achter de linkeraap ligt een mes. Maar verder.. Geen idee! Zelfde in die kamers!
Heb je de fakkel al aan het branden? Daarmee kan je de kaarsen in de kamers aansteken! Edit: niet de walkthrough openen; ik wil m nu eens zelf ontdekken!!! je moet de stenen bij de fakkel doen! En daar ook het mummiedoek bij!
Ja, dat lint moet je op de fakkel doen. Dan de stenen erbij en dan gaat de fakkel aan! Dan de kaarsen aansteken en de steen bovenaan erin doen, maar dan kom ik niet meer verder!
steen bovenin en dan die veren erin zetten, dan krijg je een mannetje met iets wat je kan pakken.. in die andere kamer kom ik niet verder