je moet die gekilde vleermuis op die steen leggen als je binnen komt rechts zegmaar, dan ga je terug naar waar je binnen komt en dan staat er een puma die moet je neersteken met je speer en die aan de draak geven!
Nou proberen we nog 1 van die site. Als die weer zo makkelijk is zoek ik wel verder! Blacksmith Escape Walkthrough, Hints, Tipsters, Tutorials, Guides and Help
met dat schort kun je dus die blacksmith in, ik heb inmiddels die paarden kar gemaakt maar nu zit ik vast....
wat moet ik nou met die kaars dan? en die ijzeren ketting heb ik aan de blaasbalg gehangen maar nu kan ik er niks meer mee?? hij is toch iets moeilijker hahaha
daar moet je die riek onder zetten en je hebt een wiel gevonden die moet je erop doen! ik heb nu dat vuurtje aangekregen in de blacksmith.. ff kolen gepakt
Ik heb het een en ander bij elkaar gevoegd en nu heb ik een billet en pliers. Dat wiel wil er bij mij echt niet onder! Hoe irritant....
je zet die riek onder de kar dan houd ie hem omhoog dan heb je een emmer met tar dat smeer je over het uiteinde waar het wiel op moet en dan doe je heb wiel erop.. ik heb nu ook die billet en pliers..