ben weer ietsje verder, je heb die dugfish? daar moet je mee graven naast de put dan krijg je weer een parel die moet je aan het zeepaardje geven, dan krijg je een zeester! (die moet weer op dat koraal )
Ja; 2de parel gevonden en schildpad gaf zeester.......maar hoe verder. Naast de ventilator kan je ook klikken en dan heb je een donkere muur....maar dan..?
whaha en ik maar denken waar hebben jullie het over.. toen ik naar links klikte werd het een heel stuk duidelijker
haha ja daar kon ik ook klikken dan zegtie cave maar daar kun je niet heen volgens mij, er staat daar ook nog een plant daar kun je die witte schelpjes op doen maar ik moet er nog een hebben volgens mij!
Nee, met de schatkist nog niets gedaan. Met het fishbone heb ik wel het tonnetje geopend;kreeg ik weer een parel!
Had jij die rode kwal nou ook een parel gegeven? Want ik kan m niet in een nieuw schermpje openen! Edit: ik heb een nieuwe octopus gevonden en m daar aan gegeven; dat lukte wel! Haha, wat een gedoe! I kheb nu 3 zeesterren.
Ik heb de grote vis bij de tent weggejaagd en nu zit daar een kikker in met een kroon op!!!! Wat moet ik daar nou weer mee?
Ik kreeg van de krab magical gel; dat heb ik in de schatkist gedaan. Dan krijg je 3 diamanten en die moet je aan de kikker geven!