nee niet gedaan, zat er ook al naar te kijken! @mermaid... in de kast van de tissues moet je klikken op de doos waar op dat schilderij het geel is. schilderij heeft het zelfde patroon als hoe de dozen opgestapeld zijn. dus het gele blokje op het schilderij is de tissuedoos in de kast waar het poppetje in zit...snap je?
Whahahhaha, nee ik snap er helemaal niks van . Zoals ik al zei, ik voel me nu erg dom . Laten we die andere maar doen, want dit gaat niks meer worden met mij .
Ooooohhhhh! DIE kast! Ik heb die code wel, maar dat kreng gaat niet open. Mijn god zeg, ik voel me niet alleen dom....volgens mij ben ik echt dom . Nou ja, ik ga nu eerst Ayla doen.
lol zal vast meevallen hoor ben ook niet super in dit spelletje hahaha ben nu met gijs een boterham aan het eten
M(eneer)= ? V(an)= vermenigvuldigen D(alen)= Delen W(acht)= Wortel O(p)= optellen A(ntwoord)= Aftrekken.. geen idee wat de M is.. Ben nu met de nieuwe bezig, maar verder dan 4 voorwerpen kom ik niet haha..
heb er nu 6.. Noukie die game heb ik niet gedaan dus geen idee, sorry annekulpe Ook al van die cijfers tegengekomen? 24 52 55 enzo?
Het moet zo: eerst 70 x 79 uitrekenen dan 4 : 2 uitrekenen Die 2 uitkomsten tel je bij elkaar op. Snap je hem zo? Ik ga ook met Vision beginnen
ik heb er ook 6: einde van een schroefedraaier soort handboor wijnglas kurketrekker papier met newsense en een soort metaal ding met pinnetjes
heb nu: - glas - poppetje (zelfde houding zetten als plaatje in het boek) - prop papier (moet in het boek waar een papier uit steekt) - zakmes - handvat van een schroevendraaier (?) -en een slingerding..
8 stuks poppetje prop papier newsense glas ding met pinnen kurketrekker handboor ofzoiets nog stuk papier