Die kikker moet je de diamantjes geven die uit de schatkist komen. En die schatkist open je door de Magic gel erin te doen die je van de krab kreeg.
Ja, die diamantjes moet je in dat torentje bij de inktvis doen, dan bevrijd je de inktvis en krijg je zo'n vissymbool. Ik heb nu een vis over; wat moet ik die geven? Enig idee wat ik met die pebbles moet?
boven die inktvis in dat torentje zit een visje in een lampje, daar moet je die 3 pebbles op doen, dan krijg je die vis, die sleep je naar datzelfde visje die je al heb dan kussen ze en dan krijg je een mermaid en een ... zon staf daarmee klik je op die cave en dan krijg je een nieuw zoekscherm..
Hoe laat je die 2 vissen kussen????? Ja, gelukt! Jemig, wat is deze moeilijk zeg! Dit is toch niet na te vertellen...haha!
Ik heb nu 1 grote oranje schelp! Het schildpad moet je ergens rechts door het koraal laten zwemmen. Dan komt er een lantaarntje en die moet je met het zwarte koraalstukje kapot slaan. Verder ben ik nog niet gekomen. Geen idee wat je met die halve boomstronk moet doen.
Je kan op het pad klikken en dan moet je daar met het fishbone'tje graven! En nu ga ik echt slapen....!! Trusten!