Bij het bed, staat een kast en daar passen een paar van die cijfers op die je hebt. Dan krijg je een driehoek uit de la. Waar heb jij die schroevendraaier gevonden?
ja die heb ik. Ook het bad al leeg laten lopen. ik weet gewoon echt neit meer waar die schroevendraaier vandaan komt. Ergens bij de badkamer of in de badkamer?
naast de stereo gekeken? en ik vond ook een stukje in 1 van die 2 doosjes bij het raam. Lag de schroevendraaier niet in de wastafelkast?
Nou ja, tig keer op die kastjes geklikt en ze gingen niet open en nu ineens wel. Ben jij al uit die cijfercode achter het schilderij?
Nee, ik mis die knop nog. Heb al wel dat metale plaatje erachter. Wat zou je met dat koffiezetapparaat moeten doen en de kleine salontafel?
waar ben je? Met het stukje dat je uit de muur krijgt kan je het bad leeg laten lopen. Dan ligt er in bad een doorschijnend blad met codes erop.
Ik heb een metale plaatje gevonden en dat kan ik bij het bad plakken naast die andere knoppen. Edit: ik heb niet goed gekeken, het bad was al leeg.