Als je dat plaatje naast de deur ziet. Die kleurenvolgorde. Je moet de balletjes zo draaien dat die kleur bij elk hokje onderaan zit. Dus rij bovenaan zit blauw-geel-groen; dan moet je dus blauw-geel-groen bij die eerste rij van dat ander bord onderaan doen.
ok ik ben weer bij! Ja dat vroeg ik me ook net af. ik heb dus 19 4 en 9 maar ja wat moet je ermee? misschien iets met t dartbord?
en we moeten nog iets met die truck... maar het lijkt alsof je een schroevendraaier nodig hebt. Oh en die andere puzzel
Dartbord? Hoe kom je daar aan dan? Ik heb geprobeerd die getallen om te zetten in letters; maar dat werkt ook niet.
dartbord door trommelstokjes aan mannetje, daar kreeg je muntje van, die in kauwgombalautomaat, daar kwam een fiche uit, die in een kastje (die cirkel) gestopt en daar zat een dartbord in.
ik heb die andere puzzel ook. moet je kijken naar de balletjes in de clown zn hand en dan die kleuren op kubus doen
dan krijg je weer een fiche voor dat kastje en een robot die je bij de vrachtwagen moet zetten, daar een dartpijl en dan op het dartbord nummer 11.... Weer een cijfer!!
haha heb je alle cijfers? dan de cijfers omzetten naar letters en er een woord van maken (moet ik t zeggen??)