dan naar binnen.. Dan heb je dat open vakje met twee tandwielen erin. daar zet je het gouden tandwiel in.. terug naar buiten, hendel omzetten.. weer naar binnen, dan draait de boel.. even wachten, want dan komt er een sleutel langs op het rechtertandwiel.. dan even denken..
en volgens mij moet je dan terug richting het balkon, maar niet helemaal naar buiten.. dat je in de gang staat.. en dan volgens mij links zit een vakje.. daar kun je die sleutel op doen.. weet alleen niet meer wat er in zit..
de knikkers moeten in dat doosje die je in het midden kunt open maken dan klik je hem dicht en zie je een code eentje voor de schroeven draaier en een voor de het schilderij dan op de pijltjes klikken
Even zien wat heb ik allemaal: - 1 knikker - poppetje al onthoofd - een soort van handboortje - een vreemd handvatachtig iets met 4 knopjes aan de onderzijde die je kan indrukken en 1 opzij - een koperen plaatje met een cirkel erop - een handvat van een schroevendraaier That's all... Help please...
is dat plaatje waar je klepje open kan doen en een knikker in kan doen? want dan moet je door het glaasje kijken. op iedere kikker staat wel iets op een gegeven moment krijg je een plantje en onder op het plantje staat hoe de klok moet.
kunnen jullie duidelijk zien wat er op de molen staat elke keer als ik de schakelaar stop zet zie ik niks en als hij draait zie ik iets heel vaags
Oke... thx chilleke... Nu heb ik een code dat de sleutel het driehoekje + het vierkantje x het rondje is... Als ik daar de som van doe en ik voer dat op het cijferslot van het kastje in gaat ie niet open. Moet ik em ergens anders invoeren? Ik heb het nagerekend met de rekenmachine... dus zo dom kan ik toch niet zien... toch? Of wel?