Voor degenen die gefrusteerd zijn door de moeilijkheidsgraad van het huidige spel, hier een makkie tussendoor Play Escape From Shower Room Game Free Online, Walkthrough, Cheats, Hints, Tips, Help, Guide, Solution Had hem net binnen 5 minuten uit
dan gaat automatisch.. als er niks gebeurd heb je de rondjes dus niet goed.. geloof dat je 5 rondjes moet indrukken..
Dat wat open rondjes zijn onder de plant moet je toch open zetten he? En wat dicht is (12, 1, 3, 6 en 9) moet je dicht houden toch?
Mm even denken hoor.. De twaalf sowieso niet.. volgens mij de 4 en 5 wel.. die kleur moet je hebben van onderop de plant..
Dit heb ik: 1 - dicht 2 - open 3 - dicht 4 - open 5 - open 6 - dicht 7 - open 8 - open 9 - dicht 10 - open 11 - open 12 - dicht
je hebt er veel te veel open.. Volgens mij (in die richting) 1 open 4 open 5 open 8 open 10 open (of 11 open)
Aaaah oke... thx...!!! Ik kreeg een knikker.. die ben ik weer gaan lezen en zo heb ik het schilderij eraf gekregen. Daaronder zat een rondje, daar past de scherf op die ik had (maar ik denk dat ik er nog meer moet hebben). Ook heb ik een sleutel waarvan ik niet weet waar ie op past...
Die sleutel moet volgens mij op één van de sloten van het donkere bureau.. als dat niet past moet hij op een doosje in het lichte bureau.. gewoon proberen, één van die deuren kun je dan open halen..
Oooh wacht... de sleutel moest op het kistje en ik heb weer een knikker... maar die code begrijp ik echt niet. Er staat een soort oog over een plant, dambord etc.?????
op dat doosje die je met die sleutel hebt opengemaakt zit een blauwe knikker.. onderop de deksel schroef je die los met de schroevendraaier.. dan pak je dat bolletje lamp aandoen in die lange plantenbak (helemaal links) Dan de kikker neerzetten boven op zo'n lampje.. de kikker moet met zijn hoofd naar rechts kijken trouwens (je kijkt dus tegen zijn zij aan) dan gaat er een lichtstraal naar de 'klok' daar zet je die blauwe knikker in uit dat doosje..
sorry ik moet nu gaan.. eten is bijna klaar en Lenn wordt wat hangerig.. vanavond als hij op bed ligt kom ik weer kijken.. zie dan wel of iemand alweer een nieuwe link heeft geplaatst.. tot vanavond!!